صحبت‌های پاکپور در جلسه مشترک لشکر۸ و لشکر۳۱+فیلم
صحبت‌های پاکپور در جلسه مشترک لشکر۸ و لشکر۳۱+فیلم
خانه ایثار نجف آباد:در این فیلم که حوالی سال79 ضبط شده، محمد پاکپور فرماندۀ وقت لشکر8نجف‌اشرف، در جلسه مشترک شورای فرماندهی این یگان با شورای فرماندهی لشکر 31 عاشورا صحبت می‌کند.

صحبت‌های پاکپور در جلسه مشترک لشکر۸ و لشکر۳۱+فیلم

خانه ایثار نجف آباد:در این فیلم که به احتمال قوی، حوالی سال۷۹ و در پادگان عاشورا در نجف‌آباد ضبط شده، محمد پاکپور فرماندۀ وقت لشکر۸نجف‌اشرف، در جلسه مشترک شورای فرماندهی این یگان با شورای فرماندهی لشکر ۳۱ عاشورا صحبت می‌کند.

پاکپور در صحبت‌هایش، ضمن اشاره به بازدید مدتی قبل فرماندهان لشکر۸ از امکانات لشکر۳۱، در خصوص هدف از برگزاری چنین جلساتی و مواردی مانند لزوم استفادۀ بهینه از امکانات و مدیریت داخلی یگان‌ها، توضیح می‌دهد.

طبق اعلام پاکپور، این برنامه یک تا دو روز طول خواهد کشید و در آن مسئولان هر واحد از لشکر۳۱، با مسئول واحد مشابه در لشکر۸ جلسه خواهند داشت و ضمن آشنایی، انتقال تجربیات انجام می‌دهند.

تمامی اعضای شورای فرماندهی لشکر۳۱ که به عنوان مهمان در این جلسه حضور دارند، لباس شخصی به تن دارند.

در اولین ردیف، چهره‌هایی مانند مهدی کلیشادی، عباسعلی هُدی و مرحوم عبدالرسول قضاوی از لشکر۸نجف‌اشرف دیده می‌شوند.

پاکپور، در فاصلۀ سال‌های ۷۶ تا ۷۹ و بعد از دوران فرماندهی شهید احمد کاظمی، مسئولیت فرماندهی لشکر۸نجف‌اشرف را بر عهده داشت و پس از او مهدی کلیشادی که گویا در مقطع ضبط این فیلم، جانشین لشکر است، در این جایگاه قرار گرفت.

بعد از پایان صحبت‌های پاکپور، برای لحظات کوتاهی، بخش پذیرایی از حاضرین نشان داده می‌شود.

تصاویر، تزیینی هستند.

سخنرانی محمد پاکپور در لشکر8 در سال77

سخنرانی محمد پاکپور در لشکر۸ در سال۷۷

 

 

صحبت‌های پاکپور در جلسه مشترک لشکر۸ و لشکر۳۱+فیلم