قهرمانی نجف آباد در وزنه برداری استان اصفهان با ۹ مدال رنگارنگ
قهرمانی نجف آباد در وزنه برداری استان اصفهان با ۹ مدال رنگارنگ

در آخرین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان که  در مقطع بزرگسالان برگزار گردید،تیم نجف آباد توانست  با  چهار نشان طلا، چهار نقره، یک برنز و  دو عنوان چهارمی عنوان قهرمانی را از آن خود کند. به  گزارش روابط عمومی هیات وزنه برداری نجف آباد در این رقابت ها محمد رضا جعفری در ۵۶ کیلو، […]

در آخرین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان که  در مقطع بزرگسالان برگزار گردید،تیم نجف آباد توانست  با  چهار نشان طلا، چهار نقره، یک برنز و  دو عنوان چهارمی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

به  گزارش روابط عمومی هیات وزنه برداری نجف آباد در این رقابت ها محمد رضا جعفری در ۵۶ کیلو، محمد خدادادی در شصت و دو، شاهرخ عقیلی خواه در ۶۹ و حامد رضاوندی نیز در ۸۵ کیلوگرم عناوین قهرمانی را از آن خود کردند.

در کنار تک مدال برنز رضا قاسمی در دسته ۷۷ کیلوگرم نیز، محمود عباسی  در ۵۶ ، داریوش حسین رشید  در نود و چهار، رضا حاج امینی در ۱۰۵  و رضا سورانی  نیز در صد و پنج کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره و حسین سعیدی نیز در وزن ۶۲  و علی سمندری در ۱۰۵ کیلوگرم  عنوان چهارمی را به دست آوردند.

عبدالرضا رحیمی،مهرداد عظیمی  ومحمد نادی پور به عنوان مربی، سید محمد حسنی در جایگاه سرپرستی و مسعود چترایی و محمد حسین حمیدی نیز به عنوان داوران اعزامی تیم نجف آباد را در قهرمانی بزرگسالان استان همراهی می کردند.