چرخه مطبوعات نجف‌آباد هیچ سنخیتی با سابقه فرهنگی آن ندارد
چرخه مطبوعات نجف‌آباد هیچ سنخیتی با سابقه فرهنگی آن ندارد

اقبال صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد با اشاره به جایگاه مطبوعات در رشد و پیشرفت جامعه اظهار کرد: امروزه نقش رسانه و اطلاع‌رسانی در آگاه‌سازی افکار عمومی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. وی افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران در دنیای امروز به ابزاری مهم برای حکومت‌ها تبدیل‌ شده‌اند به‌گونه‌ای که امروز رسانه‌ها بیشترین نقش […]

اقبال صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد با اشاره به جایگاه مطبوعات در رشد و پیشرفت جامعه اظهار کرد: امروزه نقش رسانه و اطلاع‌رسانی در آگاه‌سازی افکار عمومی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران در دنیای امروز به ابزاری مهم برای حکومت‌ها تبدیل‌ شده‌اند به‌گونه‌ای که امروز رسانه‌ها بیشترین نقش و تأثیر را در تسخیر افکار عمومی و مدیریت آن‌ها بر عهده‌دارند.

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی نجف‌آباد بیان کرد: شهرستان نجف‌آباد را می‌توان یکی از پویاترین شهرستان‌های استان اصفهان در امر رسانه عنوان کرد و انتشار حجم بسیار زیادی از اخبار روزانه در رسانه‌های استان و حتی کشوری، گواهی بر این مدعا است.

صالحی در ادامه گفت: در راستای حمایت از رسانه‌ها اشتراک مطبوعات در ادارات،ارگان‌ها و سازمان‌ها باعث افزایش سطح مطالعه و دانش کارکنان و مخاطبین آن دستگاه‌ها خواهد شد و از طرفی دیگر این موضوع کمکی به حفظ نشریات شهرستان است.

وی با اشاره به سرانه مطالعه نشریات در شهرستان گفت: متأسفانه ادارات و ارگان‌های دولتی تمایلی به اشتراک مطبوعات ندارند و سعی می‌کنند برای این موضوع هزینه‌ای متحمل نشوند که البته زمینه گلایه خبرنگاران و اصحاب مطبوعات را در پی داشته است.

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی نجف‌آباد در پایان از اعلام آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از دستگاه‌هایی که اقدام به اشتراک روزنامه می‌کنند، خبر داد.

منبع:فارس