کسب دو نقره و یک برنز توسط وزنه برداران نجف آباد در لیگ کشور
کسب دو نقره و یک برنز توسط وزنه برداران نجف آباد در لیگ کشور

در دومین هفته لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور که به میزبانی تیم کوثر ساری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار شد، وزنه برداران نجف آبادی عضو تیم های لیگ برتر کشور موفق به کسب دو نشان نقره و یک مدال برنز شدند. در این هفته احسان قیصریه عضو تیم ملی نوجوانان کشور […]

در دومین هفته لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور که به میزبانی تیم کوثر ساری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار شد، وزنه برداران نجف آبادی عضو تیم های لیگ برتر کشور موفق به کسب دو نشان نقره و یک مدال برنز شدند.

در این هفته احسان قیصریه عضو تیم ملی نوجوانان کشور در وزن پنجاه و شش کیلوگرم با غلبه بر وزنه های ۸۹ کیلوگرم در یک ضرب،۱۲۱ در دو ضرب و مجموع دویست و ده کیلوگرم عنوان دوم را برای تیم عقاب نیروی هوایی همدان کسب کرد.

شاهرخ عقیلی خواه دیگر وزنه بردار نجف آبادی بود که در این هفته برای تیم عقاب همدان در وزن ۶۲ کیلوگرم بر روی تخته حاضر شد و توانست با ثبت ۱۱۵ کیلوگرم در یک ضرب، صدو سی و پنج در دو ضرب و ۲۵۰ کیلوگرم در مجموع، یک نقره دیگر را کسب کرد.

مجید قیصریه نیز به عنوان دیگر وزنه بردار نجف آبادی موفق این هفته، با غلبه بر وزنه ۹۵ کیلوگرم در یک ضرب، ۱۱۵ کیلوگرم در دو ضرب و مجموع ۲۱۰ کیلوگرم یک گردن آویز برنز را برای تیم نیروی زمینی ارتش در وزن شصت و دو کیلوگرم کسب کرد.

لازم به ذکر است که شاهرخ عقیلی خواه از شهر رضوان شهر و برادران قیصریه نیز از روستای حاجی آباد توانسته اند خود را به این سطح از رقابت های وزنه برداری کشور برسانند.

۵ تیم نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی همدان، کوثر ساری، مناطق نفت خیز جنوب خوزستان و شرکت ملی حفاری اهواز در این دوره مسابقات لیگ جوانان حضور دارند.

ارسال خبر:چترایی