تشییع شهید دفاع مقدس در نجف آباد
تشییع شهید دفاع مقدس در نجف آباد
ایرنا: مدير مرکز امور ايثارگران سپاه صاحب الزمان (ع) اصفهان گفت: 10 شهيد دوران دفاع مقدس همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشييع مي شوند.

تشییع شهید دفاع مقدس در نجف آباد

ایرنا: مدیر مرکز امور ایثارگران سپاه صاحب الزمان (ع) اصفهان گفت: ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع می شوند.

مهدی ساعی  افزود: پیکر مطهر این شهدا که سه تن آنها گمنام و هفت شهید دیگر با نام هستند روز پنج شنبه در تهران تشییع و سپس به استان اصفهان منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: یک شهید از کاشان، دو شهید مبارکه، یک شهید شاهین شهر و میمه، دو شهید اصفهان و یک شهید نجف آباد هستند که به محض ورود به استان، تحویل شهرستان‌های مربوطه داده می‌شوند.

به گفته مهدی ادیمی مسئول روابط عمومی بنیاد شهید نجف آباد، پیکر شهید تازه تفحص شده سعادت حاج علی عسگری به زودی در نجف آباد تشییع خواهد شد.

مطابق اطلاعات ثبت شده در پایگاه اطلاع رسانی کنگره شهدای نجف آباد شهید حاج علی عسگری متولد ویلاشهر بوده و تیرماه سال ۶۱ در سن بیست و یک سالگی در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسیده است. این شهید در آن مقطع دانشجوی پزشکی بوده و در گروهان بهداری لشکر۸نجف اشرف به عنوان کادر سپاه فعالیت می کرده است.

شهید تازه تفحص شده

شهید سعادت حاج علی عسگری

بنیاد شهید شهرستان به زودی جزئیات برنامه تشییع این شهید در نجف آباد را اعلام خواهد کرد.

تشییع شهید

تشییع شهید

نجف آباد نیوز