تکمیل کشتارگاه نجف‌‌آباد با هزینه۲۰ میلیاردی + تصاویر
تکمیل کشتارگاه نجف‌‌آباد با هزینه۲۰ میلیاردی + تصاویر
ایمنا: سرپرست شهرداری نجف‌آباد گفت: به دنبال اتمام اولین فاز کشتارگاه صنعتی نجف‌آباد با اعتبار هشت میلیارد تومان، فاز دوم این مجموعه که بیشتر اعتبارات آن را دفتر مقام معظم رهبری تامین کرده با برآورد هزینه دوازده میلیارد تومان در دست اجرا قرار گرفته است.

تکمیل کشتارگاه نجف‌‌ آباد با هزینه۲۰ میلیاردی + تصاویر

ایمنا: سرپرست شهرداری نجف‌ آباد گفت: به دنبال اتمام اولین فاز کشتارگاه صنعتی نجف‌ آباد با اعتبار هشت میلیارد تومان، فاز دوم این مجموعه که بیشتر اعتبارات آن را دفتر مقام معظم رهبری تامین کرده با برآورد هزینه دوازده میلیارد تومان در دست اجرا قرار گرفته است.

محمد مغزی با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر عملیات ساختمانی تصفیه خانه، آغل، سالن کشتار و قسمت اداری کشتارگاه به پایان رسیده و تجهیزات خریداری شده نیز نصب گردیده‌اند به طوری که در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه شاخص در غرب استان خواهیم بود.

وی در ادامه به بخش‌های پیش‌بینی شده برای این پروژه اشاره کرد و گفت: سالن اصلی کشتارگاه دارای مساحتی بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ متر مربع در دو طبقه ،آغل با مجموع زیربنای ۳ هزار و ۵۰ متر مربع، سالن پیش سرد با مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع، بخش فرآوری ضایعات در ۷۶۰ متر مربع و قسمت اداری با مساحت ۵۳۰متر‌مربع از جمله بخش های آن هستند.
مغزی به اتمام مراحل ساختمانی سردخانه کشتارگاه و تکمیل عایق‌بندی آن اشاره کرد و گفت:  با توجه به افزایش و نوسانات قیمتها در حال رایزنی برای جهت جذب اعتبارات جهت تامین تاسیسات سردخانه هستیم.

اجرای بیش از سه کیلومتر خط انتقال گاز و تکمیل تدریجی ایستگاه گاز ویژه این مجموعه دیگر مطلبی بود که سرپرست شهرداری نجف‌آباد با تشریح آن اضافه کرد: به دنبال رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت توزیع برق استان و شهرستان، علاوه بر اتصال کشتارگاه به شبکه توزیع، پست برق این مجموعه نیز در حال تجهیز نهایی است.

اجرای پنج و نیم کیلومتر خط انتقال آب به منظور تامین پانصد متر مکعب آب در شبانه‌روز دیگر موردی بود که محمد مغزی با تشریح آن خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای بیش از نود درصد این خط انتقال و تکمیل ایستگاه پمپاژ، تصفیه‌خانه هشتصد متر مکعبی کشتارگاه نیز وارد مرحله تکمیل فونداسیون و نصب تجهیزات شده است.
سرپرست شهرداری نجف‌‌آباد در پایان سخنان خود اذعان داشت: خروجی این تصفیه‌ خانه به مخزنی عایق‌بندی شده منتقل می‌گردد تا از طریق آن به روش آبیاری ثقلی وارد چرخه مصرف فضای سبز مجموعه شود.

کشتارگاه نجف آباد

کشتارگاه نجف آباد

تصاویر بیشتر از بازدید مسئولان از کشتارگاه در دست احداث

نجف آباد نیوز