راهیان نور نجف آباد، چهارصد اعزام داشت
راهیان نور نجف آباد، چهارصد اعزام داشت
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد  از اعزام 10 دستگاه اتوبوس از شهرستان نجف آباد به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد و گفت:  از 22 اسفند تا 9 فروردین ماه سال جاری، بیش از چهارصد نفر به این اردوها اعزام خواهند شد.

راهیان نور نجف آباد، چهارصد اعزام داشت

خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد  از اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان نجف آباد به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد و گفت:  از ۲۲ اسفند تا ۹ فروردین ماه سال جاری، بیش از چهارصد نفر به این اردوها اعزام خواهند شد.

محمد کریمی افزود: این اتوبوس ها از حوزه های مقاومت بسیج امیرالمومنین، امام حسن مجتبی، حضرت زهرا، ام الائمه،  خدیجه و بسیج پیشکسوتان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد ادامه داد: طی این اعزام های سه روزه که برخی از آن ها از محل یادمان شهدای نجف آباد حرکت خود را شروع کردند، شرکت کنندگان از مناطقی مانند طلائیه، شلمچه، فکه، چزابه، دهلاویه، هویزه و برخی مناطق دیگر بازدید خواهند کرد.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: از روحانیون و راویان دفاع مقدس نیز برای آشنایی بیشتر زائران با معارف دینی و دفاع مقدس در این برنامه ها استفاده می شود.

نجف آباد نیوز

راهیان نور

راهیان نور