عملکرد قاطع‌تری داشتیم، به این شرایط نمی‌رسیدیم
عملکرد قاطع‌تری داشتیم، به این شرایط نمی‌رسیدیم
امام جمعه نجف‌ آباد گفت: در موضوعات سیاسی ملی و بین‌المللی و در مقابله با دشمنان کشور اگر عملکرد قاطع‌تر و سریع‌تری داشتیم، امروز دچار این میزان از مشکلات و محدودیت‌های اقتصادی نبودیم.

عملکرد قاطع‌تری داشتیم، به این شرایط نمی‌رسیدیم

ایمنا: امام جمعه نجف‌ آباد گفت: در موضوعات سیاسی ملی و بین‌المللی و در مقابله با دشمنان کشور اگر عملکرد قاطع‌تر و سریع‌تری داشتیم، امروز دچار این میزان از مشکلات و محدودیت‌های اقتصادی نبودیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه‌های این هفته با اعلام این مطلب افزود: واکنش اخیر ایران با عهد‌شکنی‌های برجامی آمریکا و اروپا، با هماهنگی تمامی قوا و در نظر گرفتن مصالح عالیه کشور صورت گرفت و اقشار مختلف با تمامی اختلاف سلیقه‌ها، مثل همیشه از نظام اسلامی حمایت کرده و پشتیبان مسئولان خواهند بود.

حسناتی از تاکید اسلام بر ادامه ندادن معاهده با کافران در صورت اجرا نشدن تعهدات طرف مقابل سخن گفت و اظهار داشت: یک سال بعد از خروج آمریکا در برجام و بلاتکلیف گذاشتن تعهدات اروپایی‌ها در این معاهده، وقت آن رسیده بود که واکنش قاطعی در این خصوص داشته باشیم و در این شرایط همه حق را به ایران اسلامی خواهند داد.

وی بر اهمیت استفاده از فرصت‌های معنوی ماه رمضان تاکید داشت و اعلام کرد: اقشار ضعیف جامعه در شرایط اقتصادی پیش آمده، فشار بسیار سنگین و خرد کننده‌ای را تحمل می‌کنند و در این میان مسئولان بایستی تلاش خود در مسیر رفع موانع را هر چه بیشتر کنند.

خطیب نماز جمعه نجف‌آباد خاطر نشان کرد: قیمت‌ها بسیار افسار گسیخته شده و هر روز شاهد نوسانات شدید قیمتی هستیم که این موضوع اهمیت نظارت بیشتر دستگاه‌های متولی را دو چندان کرده است. البته در این میان، همه ما در معرض آزمونی مهم در رعایت انصاف نسبت به یکدیگر و گرفتن دست نیازمندان هستیم.

روز نکبت و اعلام رسمی تاسیس رژیم صهیونیستی آخرین مطلبی بود که حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به آن اذعان داشت: صدای خرد شدن استخوان‌های این فرزند نامشروع استکبار در منطقه شنیده می‌شود و به همین دلیل دشمن تمامی توان خود را به میدان آورده تا به خیال خام خود، جلوی تحقق این وعده الهی را بگیرد.

امام جمعه نجف آباد

مصطفی حسناتی

نجف آباد نیوز