مثبت شدن آزمایش کرونا برای ۱۲ نفر در نجف آباد
مثبت شدن آزمایش کرونا برای ۱۲ نفر در نجف آباد
فارس: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  گفت: تا ظهر پنج شنبه 15 اسفند 98 آزمایش #کرونا برای 623 نفر مشخص شده که از این تعداد نتیجه 137 نفر مثبت بوده که از این تعداد، دوازده نفر مربوط به نجف آباد است.

مثبت شدن آزمایش کرونا برای ۱۲ نفر در نجف آباد

فارس: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  گفت: تا ظهر پنج شنبه ۱۵ اسفند ۹۸ آزمایش #کرونا برای ۶۲۳ نفر مشخص شده که از این تعداد نتیجه ۱۳۷ نفر مثبت بوده که از این تعداد، دوازده نفر مربوط به نجف آباد است.

آرش نجیمی این آمار را جدای از شهرستان های کاشان، آران و بیدگل دانست و  گفت:  از میان مبتلایان ۸۷ نفر مرد و ۵۵ نفر زن بودند و متاسفانه تست ۷ نفر از افراد فوت شده نیز مثبت بوده و تا کنون نیز ۱۵ نفر از افرادی که مبتلا بودند از بیمارستان ترخیص پیدا کردندو ۱۱۵ نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند.

به گفته نجیمی شهر اصفهان با ۷۴ مورد، نجف آباد با ۱۲ و نطنز با ۹ مورد بیشترین آزمایشات مثبت کرونا در سطح استان اصفهان را به خود اختصاص داده اند.

نجف آباد نیوز: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار تفکیکی از فوت شدگان بر اثر کرونا در شهرستان های استان را اعلام نکرده ولی در روزهای اخیر، چند مورد فوت در سطح شهر نجف آباد بر اثر کرونا دیده شده است.

به نظر می رسد  بی توجهی بخش از مردم به توصیه های بهداشتی و مراجعه ساکنان شهرهای دیگر به بیمارستان های نجف آباد را باید در زمره دلایل افزایش مبتلایان به این ویروس در نجف آباد دانست.

البته این آمار مربوط به بیماران بستری شده در بیمارستان است و به گفته کارشناسان بسیاری از مردم در هفته های اخیر به این بیماری مبتلا شده اند ولی بیش از هشتاد درصد آن ها به دلیل قدرت سیستم ایمنی بدن شان، این مشکل را بدون این که متوجه شوند، پشت سر گذاشته اند.

کرونا

کرونا

مثبت شدن آزمایش کرونا برای ۱۲ نفر در نجف آباد