معضلی برای مدیریت نجف آباد
معضلی برای مدیریت نجف آباد
مشکل از جایی شروع می شود که بدانیم تعدادی از این مدیران، آخرین ماه های کار خود را قبل از بازنشستگی می گذرانند و به نجف آباد می آیند تا با جایگاه و حقوق بالاتری بازنشسته شوند.

معضلی برای مدیریت نجف آباد

روابط عمومی آّبفا نجف آباد: در مراسمی جواد کاظمی مدیر سابق آبفا فولاد شهر به عنوان مدیر آب و فاضلاب نجف آباد معرفی شد. علیزاده مدیر قبلی شهرستان، کمتر از پانزده ماه بعد از حضور در این مسئولیت، بازنشسته شده بود. طبق تصمیم جدید دولت، آبفا روستایی و شهری در هم ادغام شده اند.

به دنبال ارتقای شهرستان نجف آباد به فرمانداری ویژه در سال های اخیر، شاهد اشتیاق برخی مدیران برای خدمت در این شهرستان هستیم.

تا این جای کار، مشکلی به نظر نمی رسد ولی مشکل از جایی شروع می شود که بدانیم تعدادی از این مدیران، آخرین ماه های کار خود را قبل از بازنشستگی می گذرانند و به نجف آباد می آیند تا با جایگاه و حقوق بالاتری بازنشسته شوند.

در شهرستان هایی که به صورت فرمانداری ویژه اداره می شوند، فرماندار جایگاه معاون استاندار را دارد و روسای دیگر ادارات نیز به عنوان معاون مدیر کل محسوب می شوند.

به طور قطع، مدیری که ماه های پایانی خدمت خود را می گذراند، انگیزه و توان بسیار کمتری در مقایسه با مدیران جوان و جهادی دارد و در مجموع نمی تواند بازدهی مورد نیاز شهرستان را ارائه دهد.

مشابه این اتفاق را پیش از این هم در مورد «علیرضا شرکت» رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیده بودیم که چند ماه مانده به بازنشستگی به نجف آباد مامور شده بود.

مدیریت ارشد شهرستان به کمک ابزارهای مختلف نباید اجازه دهد که نجف آباد به جایی برای بازنشسته شدن مدیران تبدیل شود.

تودیع و معارفه آبفا نجف آباد

تودیع و معارفه آبفا نجف آباد

معضلی برای مدیریت نجف آباد