سینه زنی نیروهای لشکر ۸ نجف در عملیات محرم+فیلم
سینه زنی نیروهای لشکر ۸ نجف در عملیات محرم+فیلم
کنگره شهدای نجف آباد: در این فیلم که آبان ۶۱ توسط مرحوم محمود اصفهانی ضبط شده، آماده شدن نیروهای لشکر۸ نجف اشرف برای سخنرانی مرحوم آیت الله طاهری امام جمعه وقت اصفهان و محسن رضایی فرمانده وقت سپاه، به تصویر کشیده شده است.

سینه زنی نیروهای لشکر ۸ نجف در عملیات محرم+فیلم

کنگره شهدای نجف آباد: در این فیلم که آبان ۶۱ توسط مرحوم محمود اصفهانی در نزدیکی دهلران و در آستانه شروع عملیات محرم در منطقه عمومی موسیان ضبط شده، آماده شدن نیروهای لشکر۸ نجف اشرف برای سخنرانی مرحوم آیت الله طاهری امام جمعه وقت اصفهان و محسن رضایی فرمانده وقت سپاه، به تصویر کشیده شده است.

در ابتدای فیلم، بخش های مختلف مقر محل استقرار نیروها در یکی از دره های نزدیک به شهر دهلران که در بین نیروها با اسامی مختلف از جمله «مقر دهلران» و «مقر خاکی» نیز شناخته می شود، دیده شده و در ادامه حرکت نیروها به سمت محل پیش بینی شده برای تجمع و سخنرانی، نشان داده می شود.

این مقطع، آخرین عملیاتی است که نیروهای این یگان، در قالب تیپ هستند و در ادامه این مجموعه به جایگاه لشکر ۸ نجف اشرف، ارتقا پیدا می کند.

در لحظات اولیه فیلم، صدا مقداری قطع و وصل می شود ولی در ادامه از کیفیت به نسبت قابل قبولی برخوردار است.

بخش پایانی فیلم را هم مداحی و سینه زنی نیروها تشکیل می دهد که طی آن دو نفر که یکی شان «نادری» است، برای رزمندگان مداحی می کنند.

۲۳۹٫۱

تصاویر، تزیینی است

رزمندگان لشکر 8 نجف اشرف در دفاع مقدس

رزمندگان لشکر ۸ نجف اشرف در دفاع مقدس

 

سینه زنی نیروهای لشکر ۸ نجف در عملیات محرم+فیلم