شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ | Saturday, 27 July , 2024
پ
  • شناسه : 63629
  • 23 تیر 1402 - 7:41
  • 388 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • ارسال توسط :

 آزادسازی ۱۰هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه مرغاب

 آزادسازی ۱۰هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه مرغاب
 آزادسازی ۱۰هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه مرغاب
همراز: مدیر امور منابع آب شهرستان نجف آباد گفت: با تلاش همکاران امور منابع آب شهرستان نجف آباد و واحد گشت و بازرسی آب های سطحی و همچنین ابلاغ و اخطاریه های لازم بیش از 10 هزار و 399 متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه مرغاب آزاد سازی شد.

 آزادسازی ۱۰هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه مرغاب

همراز: مدیر امور منابع آب شهرستان نجف آباد گفت: با تلاش همکاران امور منابع آب شهرستان نجف آباد و واحد گشت و بازرسی آب های سطحی و همچنین ابلاغ و اخطاریه های لازم بیش از ۱۰ هزار و ۳۹۹ متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه مرغاب آزاد سازی شد.

رضا پهلوان نژاد با تأکید بر این که رفع تصرفات موجود بر روی رودخانه مرغاب در محدوده شهرستان نجف آباد در راستای تبصره (۴) ذیل ماده (۲) قانون توزیع عادلانه آب، انجام شد، افزود: آزادسازی ها شامل یک هزار و ۵۱۰ متر مربع بستر و ۸ هزار و ۸۸۹ متر مربع حریم است.

پهلوان نژاد ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مجموعه ارگانهای درگیر به خصوص فرماندهی انتظامی و فرمانداری شهرستان یادآور شد: در این نوبت از آزادسازی ها با توجه به حکم صادره از سوی دادستانی صرفاً جهت رفع تصرف شامل دیوار، درب و بنای در حال ساخت بود.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص تصرفاتی که دارای اعیانی کامل یا اشجار بود، نسبت به صدور اخطاریه یا اعطای مهلت معین به متصرفین جهت رفع کامل تصرفات مذکور اقدام شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان نجف آباد با تأکید بر این که در ابتدا اخطاریه لازم به متخلف یا متخلفین جهت رفع تخلف داده می شود، افزود: در صورت بی توجهی به اخطارها با کسب دستور قضایی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقدام می شود.

رودخانه مرغاب

رودخانه مرغاب

 آزادسازی ۱۰هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه مرغاب

 

برچسب ها

نجف‌آباد ۹۶۰ نفر بهره‌بردار مستقیم از مراتع دارد 06 اردیبهشت 1403

نجف‌آباد ۹۶۰ نفر بهره‌بردار مستقیم از مراتع دارد

منابع طبیعی نجف آباد:رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه شهرستان نجف‌آباد ۹۶۰ نفر بهره‌بردار مستقیم از مراتع دارد؛ تعداد دام مجاز شهرستان را بیش از ۳۸۴۰۰ واحد دامی عنوان و اضافه نمود این تعداد واحد دامی در سطح ۱۸۶۰۰۰ هکتار از مراتع شهرستان و در ۲۸ عرف مرتعی مشغول چرا هستند.

رفع تصرف‌ از ۳۰ هکتار اراضی‌ ملی در نهضت‌آباد+تصویر 29 اسفند 1402

رفع تصرف‌ از ۳۰ هکتار اراضی‌ ملی در نهضت‌آباد+تصویر

منابع طبیعی نجف آباد: با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نجف‌آباد و با حضور عوامل انتظامی و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نجف‌آباد، بیش از ۳۰ هکتار از اراضی ملی نهضت‌آباد که توسط یک‌ شرکت متخلف با سوابق متعدد دست اندازی به انفال و منابع طبیعی تصرف شده بود، رفع تصرف گردید.

تحویل ۹ هکتار زمین در مهردشت برای درختکاری 26 اسفند 1402

تحویل ۹ هکتار زمین در مهردشت برای درختکاری

منابع طبیعی نجف آباد: با حضور مسئول واحد جنگل کاری و فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نجف‌آباد در روستای خونداب بخش مهردشت؛ عرصه ۹ هکتاری جهت اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تحویل مجری طرح گردید و آموزش های لازم در خصوص نحوه گودبرداری صحیح و کاشت بذر بادام کوهی به متقاضی ارائه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در نجف آبادنیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.