ابوترابی خبر داد: آخرین اقدامات کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس
ابوترابی خبر داد: آخرین اقدامات کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

تهران-ایرنا-ˈمحمد دهقانˈ نماینده چناران و ˈموسی غضنفرآبادیˈ نماینده بم از کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. ابوالفضل ابوترابی نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به تصویب کلیات ممنوعیت حمل سلاح […]

تهران-ایرنا-ˈمحمد دهقانˈ نماینده چناران و ˈموسی غضنفرآبادیˈ نماینده بم از کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

ابوالفضل ابوترابی نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به تصویب کلیات ممنوعیت حمل سلاح سرد در جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت: بر این اساس خرید و فروش سلاح های سرد همچون قمه، چاقوهای ضامن دار، پنجه بوکس و غیره ممنوع می شود.

وی ادامه داد: این طرح برای بررسی های بیشتر به کارگروه های تخصصی این کمیسیون ارجاع داده شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بررسی طرح جرائم رایانه ای در این کمیسیون، اظهار داشت: این طرح در مورد ممنوع شدن برخی از فیلترشکن هاست که کلیات آن در جلسه امروز تصویب شد و برای بررسی بیشتر به کارگروه تخصصی ارجاع می شود.

ابوترابی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز این کمیسیون کلیات طرح اصلاح ماده ۲۷ قانون راهنمایی و رانندگی به تصویب این کمیسیون رسید و برای بررسی بیشتر به کارگروه های تخصصی ارجاع شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اساس این طرح، شهرداری ها جزو مراکزی می شوند که به سامانه پلیس جهت شناسایی هویت رانندگی وسایل نقلیه مجهز شوند.