اجرای ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب نجف آباد توسط بخش خصوصی
اجرای ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب نجف آباد توسط بخش خصوصی
سفیران اصفهان : مدیر آبفای شهرستان نجف آباد اعلام کرد: با توافق انجام شده با بخش خصوصی قرار است ۱۰۰ کیلومتر شبکه گذاری در بخش فاضلاب انجام شود و در عوض مقداری از پسماند فاضلاب به این پیمانکار واگذار شود که در زمینه کمک به سفرهای زیرزمینی شهرستان نیز تاثیر گذار است.

اجرای ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب نجف آباد توسط بخش خصوصی

سفیران اصفهان : مدیر آبفای شهرستان نجف آباد در حاشیه گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و سازمان های دولتی که به میزبانی آبفای نجف آباد برگزار شد، اعلام کرد: با توافق انجام شده با بخش خصوصی قرار است ۱۰۰ کیلومتر شبکه گذاری در بخش فاضلاب انجام شود و در عوض مقداری از پسماند فاضلاب به این پیمانکار واگذار شود که در زمینه کمک به سفرهای زیرزمینی شهرستان نیز تاثیر گذار است.

جواد کاظمی به فروش ۱۵۶۳ انشعاب آب شهری و ۱۷۰ انشعاب آب روستایی اشاره کرد و افزود: انشعابات غیر مجاز را با کمک دادستانی و مقامات قضایی پیگیری و قطع می‌کنیم و از کسانیکه در این راستا اطلاع رسانی و همکاری می کنند حمایت و تشویق می کنیم.

بهره‌برداری از مخزن آب نهضت آباد و تقویت حوضچه آب جلال آباد نیز از دیگر اقداماتی بود که کاظمی با اشاره به آن ها خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۴۶۲۰ فقره حادثه داشتیم که با تلاش همکارانم برطرف شده است.

وی در پایان اعلام داشت: در سال ۱۴۰۲، بالای ۱۸ هزار متر لوله گذاری آب شرب و ۴ هزار متر نیز اصلاح شبکه انجام شده است.

نجف آباد نیوز: در طرح جدید اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب نجف آباد که پس از ۱۷ سال توقف، از حوالی سال ۹۴ شروع شد، قرار بود مردم در ازای پرداخت بخشی از هزینه ها، در طرح فاضلاب سهامدار شوند که این روند پس از حدود دو سال، با اختیاری شدن فروش فاضلاب، به نوعی متوقف شد و این طرح که سرعت خوبی گرفته بود، کند شد.
در ادامه، پیشنهادهای مختلفی مانند فروش پساب فاضلاب نجف آباد به ذوب آهن مطرح شد که مسئولان ارشد شهرستان با توجه به خطر فرونشست زمین، این طرح را رد کردند.
در سال های گذشته، مطرح شد که قرار است در ازای واگذاری پساب به برخی مجموعه های مستقر در محدوده شهر نجف آباد، اجرای این طرح تامین مالی شود. مصاحبه اخیر مدیر آبفای نجف آباد، اولین خبر رسمی در این خصوص است که البته در آن مشخص نشده شرکت خصوصی مذکور، پساب تحویلی را در نجف آباد مصرف می کند یا آن را به خارج از حوزه سرزمینی این شهر انتقال می دهد.

اجرای شبکه فاضلاب در نجف آباد

اجرای شبکه فاضلاب در نجف آباد

اجرای ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب نجف آباد توسط بخش خصوصی