در همایش آموزشی نان در نجف آباد که توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد، ضمن تقدیر از واحد های نمونه و دستگاه های اجرایی متولی این موضوع،مهمترین آسیب های این بخش مورد بررسی قرار گرفته و حاضرین با جدید ترین شیوه های ارتقاء ارتقاء کیفیت تهیه و توزیع انواع نان آشنا شدند. […]
در همایش آموزشی نان در نجف آباد که توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد، ضمن تقدیر از واحد های نمونه و دستگاه های اجرایی متولی این موضوع،مهمترین آسیب های این بخش مورد بررسی قرار گرفته و حاضرین با جدید ترین شیوه های ارتقاء ارتقاء کیفیت تهیه و توزیع انواع نان آشنا شدند.
در این برنامه آموزشی که با حضور بیش از سیصد نفر فعال حوزه پخت نان، مسئولان اتحادیه و جمعی از مسئولان برگزار شد صادقی دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان در سخنانی با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۴۱۲۴ جهت ارتباط مستقیم مردم و مسئولان در مورد کیفیت نان افزود:« شهروندان از طریق این پل ارتباطی می توانند تمامی نظرات،انتقادات،پیشنهاد و یا شکایات خود از نحوه تهیه و توزیع نان، ساعات فعالیت و نحوه برخورد با مشتریان واحد های نانوایی را در کنار دیگر مسائل مربوط را با مدیران مرتبط در میان بگذارند.»
صادقی در ادامه با اشاره به استقرار آزمایشگاه مستقل سنجش کیفیت نان در شهرستان به عنوان یکی از نقاط موفق استان در این زمینه خاطر نشان کرد:» در همین راستا با همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان طی ماههای اخیر بازدید هایی مستمری از واحد های فعال این بخش صورت گرفته و در این میان با تخلفات احتمالی مشاهده شده نیز برخوردهای لازم صورت گرفته است.»
توضیحات گله داری رئیس شبکه بهداشت و درمان در مورد راهکارهای عملی و نکات بهداشتی مرتبط با افزایش کیفیت نان به همراه سخنرانی نامداری رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پیرامون لزوم برگزاری دوره های آموزشی به صورت فصلی و ایجاد محیط رقابتی بین نانوایان در موضوع تولید نان کیفی و انتخاب نوع آرد توسط اتحادیه نانوایان دیگر بخش های این نشست را تشکیل میداد.
لازم به ذ کر است که انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان نجف آباد که کار خود را از حدود یک سال پیش به صورت رسمی شروع کرده در این مدت در راستای اهداف آموزشی و مشاوره ای خود به اقشارمختلف تاکنون دو همایش ویژه اتحادیه اغذیه فروشان و رستوران داران را نیز در شهریور ماه امسال برگزار کرده است.
منبع خبر:imna.ir