برگزاری همایش پیشاهنگان در نجف آباد
برگزاری همایش پیشاهنگان در نجف آباد

همایش باشکوه با حضور مربیان و دانش آموزان فعال سازمان دانش آموزی شهرستان نجف آباد برگزارشد. مراسم تقدیر از فعالان  پیشاهنگان سازمان دانش آموزی درسالن زنده یاد پزشکی آموزش و پرورش نجف آباد  برگزارشد. در این همایش از تعداد  دویست مربی و دانش آموز فعال در سازمان دانش آموزی تقدیر صورت گرفت. عباس زهیری رئیس […]

همایش باشکوه با حضور مربیان و دانش آموزان فعال سازمان دانش آموزی شهرستان نجف آباد برگزارشد.

مراسم تقدیر از فعالان  پیشاهنگان سازمان دانش آموزی درسالن زنده یاد پزشکی آموزش و پرورش نجف آباد  برگزارشد.
در این همایش از تعداد  دویست مربی و دانش آموز فعال در سازمان دانش آموزی تقدیر صورت گرفت.
عباس زهیری رئیس سازمان دانش اموزی استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات مربیان و دانش آموزان پیشاهنگ، شهرستان نجف اباد را از فعالترین شهرستانها در حیطه فعالیتهای سازمان دانش اموزی معرفی نمودند و اذعان داشت ؛مربیان و دانش آموزان پیشاهنگ شهرستان نجف آباد همواره  در همه ی ابعاد فعالیتهای سازمان پیشگام بوده و از برنامه ریزی و انسجام دقیق و منظم درون سازمانی برخوردار می باشد.
زهیری در ادامه گفت :  افتخار می کنم که قسمتی از دوران تحصیلات خود را در شهرستان نجف آباد گذرانده و با همین مردم خوب و صمیمی و پرتلاش زندگی نموده ام.
در این برنامه بعد از تقدیر از مربیان و دانش اموزان فعال سازمان، تعدادی از اعضای شورای دانش آموزی منطقه در نشستی صمیمی و دوستانه با مسئولین، برخی از مسائل و مشکلات دانش آموزان و جامعه اموزش و پرورش را عنوان نموده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع:پانا