تبلیغات انتخاباتی ” نجف آباد نیوز”
تبلیغات انتخاباتی ” نجف آباد نیوز”

پایگاه خبری “نجف آباد نیوز” آمادگی دارد برای معرفی برنامه های کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با نمایندگان هر کدام از این افراد عقد قرار داد کرده و در زمان قانونی  تبلیغات انتخاباتی به صورت گسترده فعالیت های و ویژه برنامه های انتخاباتی آنان را  از طریق پایگاه خبری و کانال تلگرامی خود پوشش […]

پایگاه خبری “نجف آباد نیوز” آمادگی دارد برای معرفی برنامه های کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با نمایندگان هر کدام از این افراد عقد قرار داد کرده و در زمان قانونی  تبلیغات انتخاباتی به صورت گسترده فعالیت های و ویژه برنامه های انتخاباتی آنان را  از طریق پایگاه خبری و کانال تلگرامی خود پوشش دهد.

البته این فرصت برای ارائه دهندگان خدمات تبلیغاتی دارای مجوز نیز فراهم است تا از همین امروز خدمات خود را برای این ایام در اولین پایگاه خبری نجف آباد معرفی کنند.

لازم به ذکر است که این کار با ایجاد یک بنر تبلیغاتی که معرفی کننده سایت  کاندیداهای انتخاباتی و یا شرکت های تبلیغاتی باشد انجام خواهد گرفت و در صورت جذاب بودن مطالب ارائه شده در این سایت ها،از گزیده آنها در کانال تلگرامی نجف آباد نیوز هم استفاده خواهد شد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد  با شماره تلفن ۰۹۱۳۴۳۱۱۷۸۳ تماس بگیرند.
بدیهی است با توجه به برخی محدودیت ها،اولویت واگذاری فضاهای تبلیغاتی نجف آباد نیوز با کسانی خواهد بود که زودتر از دیگران قرارداد خود را نهایی کنند.