ثبت وقف ۴۸۰ میلیون تومانی در نجف آباد
ثبت وقف ۴۸۰ میلیون تومانی در نجف آباد

دو وقف جدید در  شهرستان نجف آباد به ثبت رسید. ‎به گزارش خبرگزاری صداوسیما،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: زمین ۴۰۰متر مربعی  را  محمدعلی ابراهیم و خانم منصوری واقفان نیک اندیش  وقف امور خیریه کردند. حجت الاسلام اصغر توسلی ارزش این ملک وقف شده را ۴میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال بر شمرد […]

دو وقف جدید در  شهرستان نجف آباد به ثبت رسید.
‎به گزارش خبرگزاری صداوسیما،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: زمین ۴۰۰متر مربعی  را  محمدعلی ابراهیم و خانم منصوری واقفان نیک اندیش  وقف امور خیریه کردند.
حجت الاسلام اصغر توسلی ارزش این ملک وقف شده را ۴میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال بر شمرد و افزود : عواید حاصل از این موقوفه صرف هزینه های تامین مجتمع فرهنگی حضرت ابوالفضل و کتابخانه، سالن مطالعه ، برگزاری همایش ها و مراسمات سوگواری ائمه اطهار(ع) می شود .
وی گفت : ناصر راعی دهقی  هم یک باب منزل مسکونی  را به مساحت ۲۲۰متر مربع و با ارزش ۸۰۰میلیون ریال  در این شهر ستان وقف کرد .
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهر ستان  گفت: عواید حاصل از این موقوفه در راستای کمک به ایتام، تامین هزینه های امور قرآنی، برپایی مراسمات سوگواری ائمه اطهار(ع) و کمک به بیماران خاص و صعب العلاج صرف می شود .