سارقان منازل نجف‌آباد دستگیر شدند
سارقان منازل نجف‌آباد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ ” علی جعفری‌نژاد” اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان نجف‌آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی با انجام یک‌سری کارهای تخصصی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه […]

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ ” علی جعفری‌نژاد” اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان نجف‌آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی با انجام یک‌سری کارهای تخصصی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” استان اصفهان تصریح کرد: این سارق هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۰ فقره سرقت با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.
جعفری‌نژاد خاطرنشان کرد: همدست متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه سارقان از غفلت صاحبان منازل سوء استفاده می‌کردند، گفت: متاسفانه در بررسی‌های به‌عمل آمده از نحوه و شیوه سرقت توسط سارقان مشخص شد یکی از دلایل سرقت از منازل مالباختگان، سهل‌انگاری درخصوص استفاده از امکانات بازدارنده نظیر قفل کردن درب و پنجره بوده است لذا شهروندان باید در حفظ اموال خود بیشتر دقت کنند تا زمینه این گونه اقدامات برای مجرمان فراهم نشود.