مرکز انتقال خون نجف آباد در روزهای پنجم، ششم، هفتم، نهم، دهم و یازدهم فروردین سال ۹۳ دایر است.
مرکز انتقال خون نجف آباد در روزهای پنجم، ششم، هفتم، نهم، دهم و یازدهم فروردین سال ۹۳ دایر است.

[box type=”shadow” ]مسوول روابط عمومی سازمان انتقال خون استان اصفهان از شهروندان اصفهانی دعوت کرد در ایام نوروز برای اهدای خون به بیماران نیازمند به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.[/box] ˈلطفعلی جعفریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم با اهدای خون خود در این ایام، شادی را به بیماران […]

[box type=”shadow” ]مسوول روابط عمومی سازمان انتقال خون استان اصفهان از شهروندان اصفهانی دعوت کرد در ایام نوروز برای اهدای خون به بیماران نیازمند به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.[/box]

ˈلطفعلی جعفریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم با اهدای خون خود در این ایام، شادی را به بیماران هدیه می کنند.
وی در باره ساعت کار مراکز انتقال خون استان اصفهان در ایام نوروز گفت: مرکز انتقال خون اصفهان واقع در میدان خواجو در روزهای ۲۹ اسفند سالجاری و دوم تا هفتم و نهم تا دوازدهم و روز چهاردهم فروردین سال ۹۳ از ساعت هفت و نیم صبح تا ۱۴ باز است.
جعفری با بیان اینکه مرکز انتقال خون شهرستان خوانسار در روزهای پنجم، ششم و هفتم فروردین فعال است، ادامه داد: مرکز انتقال خون شهرستان کاشان نیز در روزهای دوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم فروردین ۹۳ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.
وی گفت: مراکز انتقال خون شهرضا و نجف آباد نیز در روزهای پنجم، ششم، هفتم، نهم، دهم و یازدهم فروردین سال ۹۳ دایر است.
جعفری اظهار داشت: مهمانان و مسافران نوروزی نیز می توانند در بهار فاطمی با اقدام خداپسندانه اهدای خون، به یاری بیماران نیازمند اهتمام ورزند.
وی اضافه کرد: خون های اهدایی پس از انجام آزمایش های غربالگری، گروه بندی و به صورت خون کامل یا فرآورده های خونی بر حسب نیاز در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان توزیع می شود.
جعفری گفت: حدود ۵۴ درصد از اهدا کنندگان خون در استان اصفهان مستمر، ۲۰ درصد بار اول و ۲۶ درصد با سابقه هستند.
وی با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا پایان بهمن سال جاری بیش از ۱۴۵ هزار نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند، افزود: از این تعداد ۱۱۱ هزار و ۶۶۶ نفر موفق به اهدای خون شدند.
جعفری اضافه کرد: ۹۷ درصد از اهدا کنندگان خون مرد و مابقی زن بودند.