مسابقات کونگ فو تو آ سنتی بانوان در نجف آباد/ ورزشی شرک آلود؟
مسابقات کونگ فو تو آ سنتی بانوان در نجف آباد/ ورزشی شرک آلود؟
صدا و سیما: مسئول برگزاری مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 110 کونگ فو کار در قالب 8 تیم از 6 شهرستان استان اصفهان به میزبانی نجف آباد برگزار می شود. 

مسابقات انتخابی کونگ فو تو آ سنتی بانوان در نجف آباد / ورزشی شرک آلود؟

صدا و سیما: مسئول برگزاری مسابقات گفت: این مسابقات با حضور ۱۱۰ کونگ فو کار در قالب ۸ تیم از ۶ شهرستان استان اصفهان به میزبانی نجف آباد برگزار می شود.
مریم خلیلیان افزود: ورزشکاران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزگسالان در بخش مبارزات نیمه ازاد تا فردا (شنبه نهم شهریور) با هم رقابت می کنند.

کونگ فو تو آ

کونگ فو تو آ

ورزشی که بر مبنای الحاد و شرک است!

مشرق نیوز: کونگ فو توآی که این روزها با عنوان توآ مشغول به فعالیت است، ملغمه ای از برخی سبک های رزمی چینی و باورهای مشرکانه بنیانگذاری است که مدعی رهبری و خدایی بر جهان بود! این ورزش را فردی به نام ابراهیم میرزایی که درباره آن خواهیم نوشت، از ابتدای دهه پنجاه شمسی بنیانگذاری کرده و برای گسترش آن نیز دانشکده “انشاء تن و روان” را در سال ۵۲ تاسیس کرد که در اوایل انقلاب اسلامی به کارش خاتمه داده شد. اما در همین مدت نیز به دلیل جذابیت های فراوانی که داشت، مورد اقبال جوانان قرار گرفت و توانست جمعیتی را برای خود دست و پا کند.

ابراهیم میرزایی متولد سال ۱۳۱۸ از گرگان است. وی از ۱۳۴۰ تا ۱۳۴۴ دانشکده افسری را در نیروی مخصوص کماندویی به اتمام رساند و از سال ۱۳۴۴ تا سال ۱۳۴۹ نزدیک به ۹ دورهٔ خارجی را گذراند. میرزایی از ابتدای دهه ۵۰ کونگ‌فو توآ را ایجاد کرد. او برای آموزش این رشته “دانشکده انشاء تن و روان” را تأسیس کرد. میرزایی پس از انقلاب اسلامی، در دوره اول انتخابات ریاست‌جمهوری ایران نامزد شد که در ادامه، رد صلاحیت شد.

ابراهیم میرزایی

ابراهیم میرزایی

میرزایی فعالیت های گسترده ای را با هوادارانش علیه جمهوری اسلامی تدارک می بیند که در ادامه منجر به بازداشت وی می شود. وی در سال ۱۳۶۳ به شش ماه حبس محکوم می شود که در پس از سپری کردن آن، به محل زادگاهش بازگشته و به چوپانی مشغول می شود. او در واکنش به دلیل این اقدام، عنوان می‌داشت که چونان حضرت موسی (ع) و سایر پیامبران، به این شغل مشغول شده است. همین نمودی از آشکار شدن نشانه هایی از انحراف در وی بود که بعدها به ادعاهای عجیبی منجر می‌شود.

میرزایی اندیشه‏‌های عجیب و غریبی در مقایسه با دیگر مدعیان دارد. برای نمونه او در سال ۱۳۷۱ به یکی از مریدان خود در ایران دستور ساخت کشتی بزرگ را در مدت ۲ ماه می‌دهد تا مریدان و هوادارانش را سوار بر آن کرده و در دریا سیر دهد! یکی از مهمترین ادعاهای میرزایی ادعای امام زمانی است که این ادعا به ادعای سلطان اسلامی و صاحب الامری و در نهایت الوهیت منجر می شود. او الوهیت را به خود منتسب می‏کند زیرا در این زمان خود را صاحب حکم کلام دانسته و می گوید تمام فرامین خلقت در همین کلام است.

وی و هوادارانش، در این سال ها مشغول جمع آوری افراد و تبلیغ گسترده‌ای هستند که با مجموعه‌ای از فعالیت‌های حساب شده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ضربات سنگینی را دریافت می‌کنند. همین نیز موجب می‌شود تا وی و شماری از یارانش به صورت قاچاق به ترکیه فرار کنند. میرزایی مدتی در این کشور در بازداشت به سر می‌برد تا به آلمان منتقل شده و آنجا در انزوا و پنهانی زندگی کند. البته او از طریق برخی افراد با شبکه افرادش در ارتباط بوده است. تا امروز که اطلاع رسمی از وی در دست نیست و برخی از مرگ حتمی این مدعی خبر می دهند.

نجف آباد نیوز