سخنرانی مهدی کلیشادی در مهر۷۹+فیلم
سخنرانی مهدی کلیشادی در مهر۷۹+فیلم
خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که اوایل مهر79 و هم‌زمان با هفته دفاع‌مقدس، یکصدمین سالگرد ولادت امام خمینی(ره) و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ضبط شده، سخنرانی مهدی کلیشادی در حاشیه رژه نیروهای لشکر 8 نجف‌اشرف در نجف‌آباد به تصویر کشیده شده است.

سخنرانی مهدی کلیشادی در مهر۷۹+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که اوایل مهر۷۹ و هم‌زمان با هفته دفاع‌مقدس، یکصدمین سالگرد ولادت امام خمینی(ره) و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ضبط شده، سخنرانی مهدی کلیشادی در حاشیه رژه نیروهای لشکر ۸ نجف‌اشرف در نجف‌آباد به تصویر کشیده شده است.

مهدی کلیشادی فرمانده وقت دانشکده امیرالمومنین اصفهان، در این سخنرانی که قبل از شروع رسمی رژه انجام می‌شود، با تشریح چهار شاخص مهم در دفاع‌مقدس، به برخی مشکلات و شرایط ویژه کشور در آن مقطع زمانی اشاره کرده و ضمن اعلام افزایش شدید تولید و فروش مواد مخدر در افغانستان، هم‌زمان با تسلط طالبان بر این کشور، از وجود بیش از یک میلیون و دویست هزار معتاد در کشور سخن می‌گوید.

اشاره به استقرار دولت سیدمحمد خاتمی پس از انتخابات دوم خرداد۷۶، دیگر مطلبی است که کلیشادی با بیان آن، بر لزوم حفظ وحدت اقشار مختلف مردم و مسئولان تاکید کرده و خواستار ادامه تلاش‌ها جهت رفع مشکلات مردم می‌شود.

مهدی کلیشادی

کلیشادی(دومین نفر از سمت راست) در کنار سردار شهید صالحی

سردار مهدی کلیشادی

سردار مهدی کلیشادی

 

 

سخنرانی مهدی کلیشادی در مهر۷۹+فیلم