ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از آمرین به معروف رفع شد
ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از آمرین به معروف رفع شد

خبرگزاری تسنیم: ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس رفع شد. به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستور کار جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوق […]

خبرگزاری تسنیم: ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس رفع شد.
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستور کار جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوق مجلس، گفت: بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آئین‌ دادرسی کیفری در دستور کار امروز این کمیسیون قرار داشت و مواردی از این طرح اصلاح شد.

وی با اشاره به اصلاح زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدیدنظر، خاطرنشان کرد: در مورد تعدد قضات در دادگاه کیفری دو هم بحث شد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: در ادامه این جلسه، طرح اعاده شده حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر که شورای نگهبان ایراداتی به آن گرفته بود بررسی و این ایرادات رفع شد.

وی در خصوص انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح صیانت از حجاب و عفاف که در دستور کار جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس قرار داشت، گفت: این موضوع به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.