امروز نوبت اثبات همدلی دولت با مردم است
امروز نوبت اثبات همدلی دولت با مردم است

نماینده ولی فقیه در نجف‌آباد گفت: ملت همزبانی با دولت را در حضور به موقع و با بصیرت خود در صحنه‌های گوناگون به نمایش گذاشته‌اند، حال زمان آن است که دولت نشان دهد با ملت همدل است و هیچ قدرتی نمی‌تواند بر این ملت پیروز شود. حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی صبح امروز در جلسه شورای اداری […]

نماینده ولی فقیه در نجف‌آباد گفت: ملت همزبانی با دولت را در حضور به موقع و با بصیرت خود در صحنه‌های گوناگون به نمایش گذاشته‌اند، حال زمان آن است که دولت نشان دهد با ملت همدل است و هیچ قدرتی نمی‌تواند بر این ملت پیروز شود.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد، گفت: اصول و پایه‌های یک نظام الهی و اسلامی بر پایه عدل و عدالت شکل گرفته و استوار است، لذا همه دستگاهای حکومتی وظیفه دارند مردم را در عقاید به توحید، در اخلاق به تقوا و در رفتار و اعمال به سمت عدالت سوق بدهند.

حسناتی با بیان این که مردم توقعی جز حل مشکلات و تکریم از سوی نظام و دولت اسلامی ندارند، افزود: حل مشکلات و مهم‌تر از آن، تکریم و بزرگداشت مراجعان و ارباب رجوع توسط مسئولان نظام تنها توقع این ملت است اما مردم نیز باید این نکته را هم در نظر بگیرند که هیچ مجموعه‌ای قادر نیست صددرصد نیازها و توقعات مردم را رفع و آنان را راضی کند.

وی در رابطه با اجرای عدالت و وظیفه مسئولان در این زمینه بیان ‌داشت: اگر اجرای عدالت از خود مجریان امر آغاز شود، دلگرمی مردم به حکومت را در پی ‌خواهد داشت؛ به ویژه در مواقع بحرانی که نمونه بارز آن را می‌توان در حضور هوشیارانه و با بصیرت مردم ایران اسلامی در سال‌های دفاع مقدس مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان نجف‌آباد با تأکید بر مدنظر قراردادن شعار سال گفت: نامگذاری هر سال توسط رهبر معظم انقلاب که بر اساس اقتضائات زمان صورت می‌گیرد، تنها یک شعار نیست و همانگونه که می‌بینیم با گذشت ۵ ماه از سال زیبندگی و بایستگی این نامگذاری بیشتر احساس می‌شود.

وی با بیان این که در تحقق شعار سال همچنان در ابتدای راه هستیم، متذکر شد: مسئولان باید به جای استفاده از ابزارهای تبلیغاتی، از روش‌های عملیاتی برای محتوا بخشیدن به شعار سال عمل کنند.

منبع:فارس