اجرای «شکلک» در نجف آباد
اجرای «شکلک» در نجف آباد

ایمنا:نمایش «شکلک» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی امیر قیطاسی تا ۲۹ اردیبهشت ماه در تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی نجف آباد به صحنه می رود. کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در خصوص جزییات آن گفت: داستان «شکلک» روایتگر زندگی یک زوج جوان به نام نرگس و شریف است که به علت نداشتن توانایی مالی مجبور […]

ایمنا:نمایش «شکلک» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی امیر قیطاسی تا ۲۹ اردیبهشت ماه در تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی نجف آباد به صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در خصوص جزییات آن گفت: داستان «شکلک» روایتگر زندگی یک زوج جوان به نام نرگس و شریف است که به علت نداشتن توانایی مالی مجبور به زندگی در یک خانۀ متروکه می شوند. نرگس پا به ماه است و شریف، دانشجویی که همزمان مسافر کشی هم می کند. به محض سکونت این زوج در خانۀ متروکه آن ها با زوج دیگری به نام حسن و عالیه روبرو می شوند که آن ها هم در این خانه سکونت دارند با این تفاوت که آن ها در سال ۱۳۳۲ به قتل رسیده اند! حسن از نوچه های شعبان بی مخ و معرکه گیر است و عالیه به نوعی معرکه گردان و تقابل این دو زوج به داستان شکلک،  شکل می دهد.

امیر قیطاسی تصریح کرد: در این متن تقابل انسان های معمولی در یک برهۀ تاریخی بهانه ای برای سرک کشیدن به حال و هوای امروز جامعه می شود و دستاویزی برای دیدن گذشته ای که به ظاهر از ما دور است اما به همان نسبت نزدیک.

وی افزود: در این نمایش سید جواد نوریان، فاطمه گلی، امید صالحی و تینا کاظمی ایفای نقش می کنند و امیر مسعود شکراللهی و حمیدرضا پورحاجب نوازندگی را بر عهده دارند. ساخت دکور نیز بر عهدۀ اعضای گروه بازیگاه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین جمیله بهارلو به عنوان دستیار کارگردان، چهره پرداز و طراح آفیش، غلامرضا بویری به عنوان مدیر صحنه، یگانه امیدی برای عکس و فیلم، علی رفاهیتی به عنوان دستیار صحنه، نگار امیرخانی برای نور و صدا، عاطفه قیطاسی برای دوخت لباس و کیمیا محرابی به عنوان منشی صحنه ما را در اجرای این نمایش یاری می کنند و جا دارد از همراهی سارا فاتح، حسین صباغ، آیه و عارفه قیطاسی نیز تشکر کنم.

علاقمندان برای دیدن این نمایش متفاوت تا ۲۹ اردیبهشت ماه مهلت دارند هر روز رأس ساعت ۱۹ به تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی واقع در نجف آباد، سه راه فرهنگ، کوچۀ افلاکیان، مجتمع فرهنگی هنری آسمان مراجعه کنند