تشکیل اولین جلسه شورای جدید شهرستان نجف آباد
تشکیل اولین جلسه شورای جدید شهرستان نجف آباد

خبرگزاری ایمنا: اولین جلسه شورای جدید این شهرستان با حضور رئیس و دیگر اعضای آن به منظور بررسی مهمترین مشکلات موجود با حضور مجیدی رئیس جدید اداره آب و فاضلاب و گله داری رئیس بهداشت و درمان نجف آباد تشکیل شد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این جلسه که ریاست آن را […]

خبرگزاری ایمنا: اولین جلسه شورای جدید این شهرستان با حضور رئیس و دیگر اعضای آن به منظور بررسی مهمترین مشکلات موجود با حضور مجیدی رئیس جدید اداره آب و فاضلاب و گله داری رئیس بهداشت و درمان نجف آباد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این جلسه که ریاست آن را اکرامیان رای اول شورای شهر نجف آباد بر عهده داشت در کنار تصویب برنامه ریزی جهت قدردانی از زحمات اعضای دوره سوم شورای شهر، مشکلات بهداشتی و درمانی و راههای جلوگیری از منابع آبی در علویجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتخاب محل مناسب جهت تشکیل  جلسات شورا، بررسی نحوه ارائه تخفیفات شهرداری در زمان صدور پروانه های ساختمانی و تجاری، بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، مشکل آب آشامیدنی روستاهای شهرستان و کمبود نیروی متخصص درمانی در برخی روستاها از جمله موارد مطرح شده در اولین جلسه شورای جدید شهرستان نجف آباد به شمار می آیند.

مدیران آب و فاضلاب شهری و بهداشت و درمان نجف آباد نیز در پایان سخنان اعضای شورای شهرستان به بیان نقطه نظرات، مشکلات و راهکارهای حل معضلات موجود در این زمینه پرداخته و از ارائه گزارش های تکمیلی در این خصوص طی جلسات آینده شورا خبر دادند.

لازم به ذکر است که دومین جلسه شورای شهرستان نجف آباد که در آن اکرامیان،ابراهیمی،گلشادی،فتحی،صادقی علویجه و امینی به عنوان عضو حضور دارند در شانزدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.