آزادی ۳۰ زندانی با اهدای مغازه ای در نجف آباد
آزادی ۳۰ زندانی با اهدای مغازه ای در نجف آباد
فارس: مدیر نمایندگی ستاد دیه اصفهان اظهار داشت: بانو جمشیدیان با انتقال مالکیت یک باب مغازه ۶ متری در پاساژ پردیس واقع در خیابان میرداماد شهرستان نجف‌آباد، تمام اختیارات ناشی از دخل و تصرف خود نسبت به این مال غیرمنقول را به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان اصفهان واگذار کرد.

آزادی ۳۰ زندانی با اهدای مغازه ای در نجف آباد

فارس: مدیر نمایندگی ستاد دیه اصفهان اظهار داشت: بانو جمشیدیان مادر ۲ فرزند هجده و هفت ساله، با نیت سر سلامتی حضرت ولیعصر(عج) و در روزهای منتهی به عید سعید فطر با انتقال مالکیت یک باب مغازه ۶ متری در پاساژ پردیس واقع در خیابان میرداماد شهرستان نجف‌آباد، تمام اختیارات ناشی از دخل و تصرف خود نسبت به این مال غیرمنقول را به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان اصفهان واگذار کرد.

اسدالله گرجی‌زاده با تقدیر از این اقدام خداپسندانه گفت: با این کمک که هزینه‌های ناشی از انتقال هم بر عهده مادر این خانواده (به‌عنوان مالک) بود، پیش‌بینی می‌شود افزون بر ۳۰ زندانی بدهکار در جرایم غیرعمد از بند رهایی یافته و با همت این بانوی اصفهانی به آغوش گرم خانواده بازگردند.

گرجی‌زاده افزود: ستاد دیه بنا به ماهیت غیردولتی خود از ابتدای ماه رمضان تا به امروز با جمع‌آوری مبلغی نزدیک به ۴۳ میلیارد تومان، زمینه آزادی ۲۰۹ بدهکار مالی را فراهم کرده است که به سهم خود از همیاری خالصانه تمام اشخاص حقیقی و حقوقی در باب حبس‌زدایی ویژه ایام ماه رمضان تشکر می‌کنم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت آماری زندانیان غیرعمد در اصفهان عنوان کرد: با وجود تدارک در برپایی ۷۶ آیین گلریزان حضوری و تلویزیونی در سطح استان و با وجود آزادی ۱۸ درصد از مجموع زندانیان تحت حمایت ستاد دیه در طول ماه مهمانی خدا، اما هم‌اکنون ۹۲۴ بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه‌ جرایم غیرعمد در سطح ندامتگاه‌های نصف‌جهان تحمل حبس می‌کنند که بنا به ماهیت خصوصی بودن دیون این بدهکاران، همیاری بیشتر خیران خداجو و همکاری قضات محاکم در قبولی دادخواست‌های اعسار و تعدیل اقساط را مسألت داریم.

خانم جمشیدیان که مغازه اش در پاساژ پردیس نجف آباد را برای آزادی زندانیان اهدا کرد

خانم جمشیدیان که مغازه اش در پاساژ پردیس نجف آباد را برای آزادی زندانیان اهدا کرد

خبرگزاری بسیج، ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در خبری، اعلام کرد که این بانوی خیر، وحیده جمشیدیان است که دارای چهار فرزند بوده و همسرش در حوزه تاسیسات ساختمانی مشغول فعالیت است.

جمشیدیان، مغازه مورد اشاره را جزء هدیه ازدواجش دانسته و گفته: هیچ کدام از اعضای خانواده با این تصمیم مخالفت نکردند. پدرم در سال‌های قبل یک باب منزل را به حسینیه محل هدیه داد وعلاوه بر این، اگر کسی به در خانه ایشان مخصوصا در بخش کمک به مراسم عقد وعروسی جوانان مراجعه می‌کرد، حتما پیش قدم می‌شد.

آزادی ۳۰ زندانی با اهدای مغازه ای در نجف آباد