آزمون اخذ پروانه اشتغال مهندسان و  کاردان های فنی در دانشگاه آزاد نجف آباد
آزمون اخذ پروانه اشتغال مهندسان و  کاردان های فنی در دانشگاه آزاد نجف آباد

این آزمون در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱ و ۲ مرداد ماه سال جاری در نوبت‌های صبح و عصر در رشته‌های شهرسازی، ترافیک، معماری (نظارت)، عمران (نظارت)، نقشه‌برداری، معماری (اجرا)، عمران(اجرا)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، عمران(محاسبات) و معماری (طراحی) برگزار گردید. مهندس حجت اله غلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در بازید از این […]

این آزمون در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱ و ۲ مرداد ماه سال جاری در نوبت‌های صبح و عصر در رشته‌های شهرسازی، ترافیک، معماری (نظارت)، عمران (نظارت)، نقشه‌برداری، معماری (اجرا)، عمران(اجرا)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، عمران(محاسبات) و معماری (طراحی) برگزار گردید.
مهندس حجت اله غلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در بازید از این آزمون با بیان اینکه کل شرکت کنندگان این آزمون در استان اصفهان یازده هزار نفر است اظهار داشت: امسال با همکاری سازمان سنجش و آموزش کشور این آزمون به صورت هم زمان و یکنواخت در سراسر کشور و در ۳۱ مرکز استان برگزار شد و کسانی که در این آزمون ۵۰ درصد از امتیاز را کسب کنند به آنها پروانه اشتغال ساختمان داده می شود.
حجت الله غلامی در ادامه افزود: با توجه به فضای فیزیکی و امکانات مناسب دانشگاه نجف آباد وبرگزاری خوب این آزمون نوبت دوم آزمون در شش ماه دوم سال جاری در این دانشگاه برگزارخواهد شد.
کثیری، معاون آموزشی و نماینده تام الاختیار این آزمون در واحد نجف‌آباد درخصوص جزئیات و چگونگی برگزاری آزمون گفت : آزمون مذکور به صورت چهار جوابی و تشریحی در روزهای یاد شده در ۲۱ حوزه امتحانی و در چهار نوبت، به همت ۸۸۷ نفر پرسنل خدوم دانشگاه و همکاران فرهنگی شهرستان برگزار گردید.
کثیری، یادآور شد که این دانشگاه از بدو تأسیس تاکنون در امر اجرا و برگزاری آزمون‌های مختلف دانشگاهی، مؤ‌سسات آموزش عالی و سایر ارگان‌های دولتی و غیردولتی تجربه داشته، به نحوی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان واحد برگزیده و برتر در اجرای آزمون‌ها معرفی شده است.
گفتنی است این آزمون همزمان در سراسر کشور ، به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار جهت مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان، و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی سال ۱۳۹۴ برگزار شد.

منبع:ایمنا