آغاز به کار درمانگاه جدید تامین اجتماعی نجف آباد علیرغم کسری پارکینگ
آغاز به کار درمانگاه جدید تامین اجتماعی نجف آباد علیرغم کسری پارکینگ

مجموعه پلی کلینیک جدید تامین اجتماعی نجف آباد که با وجود تکمیل عملیات ساختمانی و مراحل تجهیز خود، به دلیل نداشتن تعداد کافی پارکینگ هنوز گواهی پایان کار شهرداری را دریافت نکرده،طی روزهای اخیر با پذیرش مراجعین،فعالیتش را در سکوتی رسانه ای آغاز کرده است.  این آغاز به کار در حالی صورت گرفته است که […]

مجموعه پلی کلینیک جدید تامین اجتماعی نجف آباد که با وجود تکمیل عملیات ساختمانی و مراحل تجهیز خود، به دلیل نداشتن تعداد کافی پارکینگ هنوز گواهی پایان کار شهرداری را دریافت نکرده،طی روزهای اخیر با پذیرش مراجعین،فعالیتش را در سکوتی رسانه ای آغاز کرده است.

 این آغاز به کار در حالی صورت گرفته است که پیش از این مسئولان شهرداری و شورای شهر نجف آباد بارها اعلام کرده بودند که تا زمانی که مجموعه مذکور کسری پارکینگ خود را بر طبق قوانین موجود به شکلی جبران نکند،اجازه فعالیت به آن را نخواهند داد.

مدیران شهرداری معتقد هستند این مجموعه با وجود فراهم کردن زیرساخت های بسیار خوب و ارزشمند برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان، در بخش فضای کافی پارکینگ با مشکلاتی همراه است و همین امر امکان بروز مشکلات ترافیکی در این نقطه شلوغ نجف آباد را چندین برابر خواهد کرد.

البته در آخرین مذاکرات صورت گرفته در این خصوص قرار بود که تامین اجتماعی مبلغی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان را جهت خریداری زمین مناسب احداث پارکینگ در اختیار شهرداری قرار دهد تا در آینده شهرداری برای ایجاد تعداد مناسبی پارکینگ در زمین مورد اشاره، برنامه ریزی و تخصیص اعتبار لازم را انجام دهد ولی به گفته مدیران شهرداری نجف آباد این امر هیچ گاه محقق نشد.

راه اندازی این مجموعه بزرگ و مجهز که ساخت آن پس از سالها انتظار چندین هزار بیمه شده تامین اجتماعی نجف آباد طی حدود دو سال اخیر انجام گرفت، با مشکلات و شرایط خاصی نیز همراه بود به طوریکه در ابتدای شروع کار اجرایی آن در آخرین فرصت موجود پروانه ساختمانی پلی کلینیک با امضای نماینده مردم در مجلس به تایید شهرداری رسید و جلوی برگشت بودجه اختصاص داده شده به آن همانند آنچه که در چند سال پیش روی داده بود،گرفته شد.

پروانه ساختمانی

البته در طول عملیات ساخت و تجهیز این مجموعه نیز پیگیری هایی برای خرید یک زمین مناسب در اطراف پلی کلینیک صورت گرفته ولی این تلاش ها هیچ گاه به نتیجه نرسید.

لازم به ذکر است که پس از ساختمان اداری جدید تامین اجتماعی نجف آباد که طی ماههای اخیر کار خود را در خیابان امام این شهر آغاز کرده، پلی کلینیک دومین پروژه مهم این سازمان در نجف آباد به شمار می آید که مراسم خاصی برای افتتاح رسمی آن در نظر گرفته نشده است.

منبع:ایمنا