ابوترابی: اصولگرایان با هم وحدت کنند
ابوترابی: اصولگرایان با هم وحدت کنند

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم وحدت جریان اصولگرا در انتخابات با توجه به اینکه وحدت اصولگرایان چه کمکی به نتیجه روند انتخابات دارد اظهار کرد: انشاءالله وحدتی که بین اصولگرایان اتفاق بیفتد، اصولگرایان نه تنها در حرف بلکه در عمل یک فضایی ایجاد می کنند که در آینده می […]

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم وحدت جریان اصولگرا در انتخابات با توجه به اینکه وحدت اصولگرایان چه کمکی به نتیجه روند انتخابات دارد اظهار کرد: انشاءالله وحدتی که بین اصولگرایان اتفاق بیفتد، اصولگرایان نه تنها در حرف بلکه در عمل یک فضایی ایجاد می کنند که در آینده می تواند الگویی باشد برای سایر انتخابات ها. لذا بنده از همه ی نامزدهای اصولگرا تقاضا دارم که الگو را در عمل برای انتخابات آینده ایران فراهم کنند و این افتخار را این دوره به نام خودشان ثبت کنند. قطعاً در تاریخ هم اگر به خاطر وحدت حاضر به کناره گیری شدند ماندگار تر می شود. کار این بزرگواران که بر وحدت حاضر به کناره گیری شدند حتی اگر رای نیاورند این یک شکست است؛ ولی اگر هم اکنون در راستای ایجاد وحدت کناره گیری کنند تا تاریخ چندین ساله معاصر که اذهان ما را یاری می کند نام اینها در ذهن ها باقی خواهد ماند .

وی در خصوص اینکه با توجه به تلاش جریان اصلاح طلبان برای به نتیجه رساندن ائتلاف آقای عارف و روحانی، عدم اجماع اصولگرایان بر روری یک کاندیدای واحد چه عواقبی می تواند بر روی جریان اصولگرایی داشته باشد افزود : به نظر می رسید که اگر آقای عارف و روحانی با هم اجماع کنند وضعیت قرمز برای اصولگرایی به وجود می آید. هم اکنون اگر وضعیت اصولگرایان سفید است، اگر جریان اصلاحات به نتیجه اجماع برسند جریان اصولگرایی از سفید به قرمز تبدیل می شود.