ابوترابی: مردم پایتخت سپر بلای مسئولان نیستند
ابوترابی: مردم پایتخت سپر بلای مسئولان نیستند

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید مسئولان را در بین مردم پنهان و مردم را سپر بلای مسئولان کنیم. ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدگاه های مخالف در خصوص تغییر پایتخت کشور اظهار داشت: دسته ای […]

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید مسئولان را در بین مردم پنهان و مردم را سپر بلای مسئولان کنیم.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدگاه های مخالف در خصوص تغییر پایتخت کشور اظهار داشت: دسته ای از مخالفان تغییر پایتخت دیدگاه تامین امنیت مسئولان نظام به واسطه قرارگیری مسئولان در بین مردم را مطرح می کنند که این دیدگاه از نظرشرعی خلاف است.

وی افزود: نباید از مردم به عنوان سپر بلای مسئولان استفاده کنیم و آنها را در بین مردم پنهان کنیم.

ابوترابی تصریح کرد: دشمنان ما برای انجام اهداف شوم خود از تمام مسائل انسانی و حقوق بشر می گذرند و حادثه بمباران هواپیمای جمهوری اسلامی ایران و چندین نفر شامل پیر و جوان، زن و حتی کودکان را می کشند.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پایتخت اداری و سیاسی کشور به یک شهر جدید منتقل می شود، بیان کرد: تامین امنیت پایتخت سیاسی و اداری کشور انجام شدنی است.