اجرای ۱۸۰ میلیارد طرح عمرانی در گلدشت
اجرای ۱۸۰ میلیارد طرح عمرانی در گلدشت
خبرآنلاین: شهردار گلدشت گفت: حدود چهار هزار باغ‌ویلا در این شهر وجود دارد که وجود آن باعث می‌شود در تعطیلات به اندازه جمعیت شهر مهمان وارد این شهر شود.

اجرای ۱۸۰ میلیارد طرح عمرانی در گلدشت

خبرآنلاین: شهردار گلدشت ارزش ۱۵ پروژه عمرانی شاخص گلدشت را ۱۸۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: پروژه جذب آبهای سطحی در ۴۱ نقطه شهر، آسفالت سه خیابان و ۵۳ کوچه، ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی، مرکز معاینه فنی مکانیزه، پردیس سینمایی مهر، بوستان بهشت، بلوار کارآفرینی و شهید منتظری، مرمت مسجد تاریخی قلعه سفید، بهسازی آرامستان باب الرحمه، بازسازی ورزشگاه بزرگ شهر، احداث یادمان شهید گمنام و احیای قنات تاریخی قلعه سفید از دیگر پروژه‌های شهرداری گلدشت بود که یا در دست اقدام بوده یا به اتمام رسیده است.

محمد مهدی فردوسی اظهار داشت: بودجه ۱۴۰۰ شهر گلدشت ۱۸ میلیارد تومان نوشته شده بود که در آن سال ۴۶ میلیارد تومان محقق شد، در سال جاری ۴۶ میلیارد تومان نوشته شد که تاکنون بالای ۵۳ میلیارد تومان محقق شده و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ به ۸۰ میلیارد تومان رسیده است. حدود ۸۰ درصد بودجه از عوارض استانی و کشوری امین شده و نزدیک به ۷۰ درصد آن در بخش عمرانی و ۳۰ درصد در بخش جاری هزینه خواهد شد.

فردوسی اضافه کرد: حدود چهار هزار باغ‌ویلا در این شهر وجود دارد که وجود آن باعث می‌شود در تعطیلات به اندازه جمعیت شهر مهمان وارد این شهر شود.

شهردار گلدشت اظهار داشت: معضل بزرگ دیگر شهر گلدشت تعارض شدید بین مردم و مجتمع اقتصادی کمیته امداد است، ادامه داد: چند سال پیش بخشی از اراضی مرحوم کازرونی در گلدشت توسط حاکم شرع وقت مصادره می‌شود که این حکم صراحت داشته اما ۳۵۰ هکتار به نام کمیته امواد سند زده می‌شود تا آنکه پس از اعتراض مردمی دفتر مقام معظم رهبری ورود کرده و صدور اسناد مردم شروع می‌شود. در این دوره دو مرتبه به بازرسی دفتر مقام معظم رهبری برای پیگیری موضوع مراجعه کرده‌ایم که بخش زیادی از مشکلات مردم حل شده است.

محمد مهدی فردوسی

محمد مهدی فردوسی

اجرای ۱۸۰ میلیارد طرح عمرانی در گلدشت