اجرای ۳۸هکتار آسفالت و هزار تن لکه‌گیری در نجف‌آباد
اجرای ۳۸هکتار آسفالت و هزار تن لکه‌گیری در نجف‌آباد
پایگاه خبری شهرداری: شهردار نجف‌آباد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 22هکتارمربع آسفالت معابر خاکی، 16هکتار اجرای روکش آسفالت و نزدیک به هزار تن لکه‌گیری معابر در کنار 24هکتار زیرسازی معابر در سطح مناطق پنج‌گانه انجام شده است.

اجرای ۳۸هکتار آسفالت و هزار تن لکه‌گیری در نجف‌آباد

پایگاه خبری شهرداری: شهردار نجف‌آباد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۲هکتارمربع آسفالت معابر خاکی، ۱۶هکتار اجرای روکش آسفالت و نزدیک به هزار تن لکه‌گیری معابر در کنار ۲۴هکتار زیرسازی معابر در سطح مناطق پنج‌گانه انجام شده است.

محمد مغزی در صحن شورای شهر اعلام داشت: با وجود کسری بودجۀ ۴۰ تا ۱۰درصدی مناطق پنج‌گانه و کاهش درآمدهای سازمان‌های زیرمجموعۀ شهرداری که در پاره‌ای موارد به ۶۵درصد نیز رسیده، با مجموعه اقدامات انجام شده توسط شهرداری مرکزی و جذب اعتبارات مختلف، سرجمع بودجۀ سالیانه شهرداری تا پایان ۹ماه ابتدایی سال جاری محقق شده است.

ساخت پردیس سینمایی نجف‌آباد با تسهیلات بلاعوض

محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز از تعطیلی اکثر برنامه‌های سازمان و کاهش شدید منابع درآمدی آن گفت و ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌ای چهارجانبه که بعد از پیگیری‌های متعدد و مستمر بین شهرداری نجف‌آباد، اداره کل ارشاد استان، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان امور سینمایی منعقد شده، قرار است پردیس سینمایی نجف‌آباد در ضلع‌غربی فرهنگ‌سرای خارون با سه سالن مجزا و ظرفیت نزدیک به سیصد نفر ساخته و تجهیز شود.
وی به تفاهم انجام شده درخصوص اختصاص بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به این طرح از سوی سازمان سینمایی در سه مرحله اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: هم‌زمان با تکمیل نقشه‌های مورد نیاز، مرحله عمرانی کار با همت واحد امانی شهرداری شروع شده و با اتمام آن مناقصۀ تامین زیرساخت‌های فنی برگزار خواهد شد.

محمد مغزی شهردار نجف آباد

محمد مغزی شهردار نجف آباد

اجرای ۳۸هکتار آسفالت و هزار تن لکه‌گیری در نجف‌آباد