اسکان ۶هزار مسافر نوروزی در نجف‌آباد
اسکان ۶هزار مسافر نوروزی در نجف‌آباد
فرماندار شهرستان گفت: در فاصله آخرین روزهای سال گذشته تا هفتمین روز فروردین ماه سال جاری، بیش از شش هزار مسافر نوروزی در قالب نزدیک به هزار و دویست خانواده از استان‌های مختلف به ویژه مناطق غربی کشور در مراکز اقامتی مختلف بخش مرکزی شهرستان اقامت داشته‌اند.

اسکان ۶هزار مسافر نوروزی در نجف‌ آباد

ایمنا: فرماندار شهرستان گفت: در فاصله آخرین روزهای سال گذشته تا هفتمین روز فروردین ماه سال جاری، بیش از شش هزار مسافر نوروزی در قالب نزدیک به هزار و دویست خانواده از استان‌های مختلف به ویژه مناطق غربی کشور در مراکز اقامتی مختلف بخش مرکزی شهرستان اقامت داشته‌اند.

مجتبی راعی با اعلام این مطلب افزود:هشتصد نفر از این میزان اسکان مربوط به باغ بانوان با مدیریت شهرداری بوده، نزدیک به سه هزار نفر در ده مجموعه آموزشی تدارک دیده شده توسط آموزش و پرورش اقامت داشته‌اند و دانشگاه آزاد نیز بیش از ۱۲۰۰نفر از اساتید و کارمندان این مجموعه را در مرکز خود اسکان داده است.

راعی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان در بین راه مسافران استان‌های غربی به سمت مرکز کشور اظهار داشت: بیشترین سهم از این مسافران را شهروندان همین استان‌ها تشکیل می‌دهند و در کنار آن‌ها نیز شاهد حضور گردشگرانی هستیم که نجف‌آباد را به عنوان مقصد اصلی سفر خود انتخاب کرده‌اند.

تقدیر از مجموعه اقدامات و ویژه برنامه‌های نوروزی شهرداری برای تبدیل شهر از معبر گردشگری به مقصد اصلی مسافران دیگر مطلبی بود که راعی با بیان آن افزود: تقویت زیرساخت‌های گردشگری همچون احیاء چندین خانه تاریخی، معرفی پتانسیل‌های شهر در قالب برنامه‌های رادویی، تلویزیونی و بروشورهای مختلف به همراه پذیرایی شایسته از مسافران، از جمله عواملی هستند که زمینه‌ساز اقبال بیشتر گردشگران به این شهر شده‌اند.

مرتضی شیرزادخانی دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان نیز در همین خصوص گفت: هفت مرکز آموزشی در نجف آباد و امیر آباد و ۳ مرکز نیز در شهرهای گلدشت و کهریزسنگ به منظور اسکان فرهنگیان و دیگر مسافران نوروزی تجهیز شده اند.

شیرزادخانی اضافه کرد: با همکاری شهرداری، بروشورهای مربوط به معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر نیز در بین مسافران توزیع می شود.

اسکان مسافران نوروزی در نجف آباد

مجتبی راعی

نجف آباد نیوز