اصولگرایان استان،لیست واحد دادند
اصولگرایان استان،لیست واحد دادند

کانال تلگرامی اصولگرایان اصفهان در بیانه ای، ضمن دعوت از حضور مردم برای شرکت پر شور در انتخابات پیش رو،اسامی نامزدهای مورد حمایت خود در شهرستان های مختلف استان را اعلام کرد. این لیست در حوزه انتخابیه نجف آباد،تیران و کرون نام ابوالفضل ابوترابی را در برابر خود مشاهده می کند. متن کامل این بیانیه […]

کانال تلگرامی اصولگرایان اصفهان در بیانه ای، ضمن دعوت از حضور مردم برای شرکت پر شور در انتخابات پیش رو،اسامی نامزدهای مورد حمایت خود در شهرستان های مختلف استان را اعلام کرد.

این لیست در حوزه انتخابیه نجف آباد،تیران و کرون نام ابوالفضل ابوترابی را در برابر خود مشاهده می کند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
اگر پیشنهاد دهندگان لیست ها مومن و انقلابی هستند و خط امام را واقعا قبول دارند میتوان به لیست آنها درباره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعتماد کرد. (مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای)

با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سپاس از حضور عظیم و کم نظیر مردم بصیر و انقلابی اصفهان و سایر شهرستان های استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تاکید بر استمرار راه امام عظیم الشان و شهیدان گرانقدر و خط استکبارستیزی انقلاب اسلامی در آستانه یکی از مراحل حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی یعنی هفتم اسفند ماه و دو انتخاب مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم.
جایگاه تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی در ریل گذاری و تصویب قوانین مورد نیاز دستگاههای اجرایی کشور و مهمتر از آن نظارت دقیق بر عملکرد آنها برای تقویت سلامت و افزایش بهره وری بیشتر و زمینه سازی برای حضور بانشاط مردم در جهاد فرهنگی و اقتصادی برای رسیدن به چشم انداز مورد نظر رهبر معظم انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست. لذا با توجه به تاثیر گذاری مواضع تشکل ها و احزاب سیاسی در جهت دهی به افکار عمومی مردم و بر اساس رهنمود اخیر رهبر فرزانه انقلاب که مردم در رای دادن به لیستی اعتماد کنند که از طرف افراد مومن و انقلابی و در خط امام تایید میگردد.
تشکل ها و احزاب اصولگرای استان اصفهان با درک شرایط موجود و مطالعه و بررسی و رایزنی با همه فعالان سیاسی استان و با اشراف روحانیت متعهد و انقلابی ضمن احترام به همه ی نامزدها، فهرست انتخاباتی خود را برای مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل اعلام می نمایند و از همه اعضا و طرفداران و عموم نیروهای انقلابی و ولایتمدار بویژه روحانیت معظم انتظار دارد در این حرکت سرنوشت ساز ما را یاری نمایند.

۱-حوزه انتخابیه اصفهان: حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، دکتر حمیدرضا فولادگر، دکتر سید مجتبی خیام نکویی، دکتر کمال حیدری، آقای مجید نادرالاصلی
۲-حوزه انتخابیه اردستان: حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد
۳-حوزه انتخابیه خمینی شهر: آقای سید جواد ابطحی
۴-حوزه انتخابیه سمیرم: آقای بهروز جعفری
۵-حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان: حجت الاسلام دکتر محمدرضا آقایی
۶-حوزه انتخابیه شاهین شهر ، میمه و برخوار: آقای حسینعلی حاجی
۷-حوزه انتخابیه فریدن ، فریدون شهر ، چادگان و بویین میاندشت : دکتر اکبر ترکی
۸-حوزه انتخابیه فلاورجان: حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی
۹-حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل: آقای دکتر سید جواد ساداتی نژاد
۱۰-حوزه انتخابیه لنجان: آقای محسن کوهکن
۱۱-حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران: آقای ابوالفضل ابوترابی
عزت و سربلندی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و مردم شریف و انقلابی استان آرزوی همیشگی ماست.
انجمن اسلامی پزشکان – حزب موتلفه اسلامی-جامعه اسلامی مهندسین- جامعه اسلامی فرهنگیان– جامعه اسلامی کارگران – جامعه اسلامی کارمندان – جامعه زینب (س) – جامعه اسلامی ورزشکاران – جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار –جامعه مبلغین انقلاب اسلامی – جامعه جوانان متحد اسلامی-جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی – جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی-کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند