اعلام زمان تشییع کاروان شهدای غواص در نجف آباد
اعلام زمان تشییع کاروان شهدای غواص در نجف آباد

بر طبق اطلاع رسانی های که در سطح شهر صورت گرفته، قرار است مراسم تشییع کاروان شهدای غواصی که این روزها میهمان استان اصفهان هستند، در نجف آباد نیز از ساعت ۱۰ صبح از میدان نزدیک به اداره فرهنگ و ارشاد شروع شود و تا باغملی ادامه پیدا کند. در پایان این مراسم نیز،احتمالا نماز […]

بر طبق اطلاع رسانی های که در سطح شهر صورت گرفته، قرار است مراسم تشییع کاروان شهدای غواصی که این روزها میهمان استان اصفهان هستند، در نجف آباد نیز از ساعت ۱۰ صبح از میدان نزدیک به اداره فرهنگ و ارشاد شروع شود و تا باغملی ادامه پیدا کند.

در پایان این مراسم نیز،احتمالا نماز جمعه نجف آباد میزبان پیکر این شهیدان خواهد بود. گروه های مردمی نیز فعالیت های گسترده ای را برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم آغاز کرده اند که به زودی اطلاع رسانی های لازم در خصوص آ نها انجام خواهد گرفت.

نکته قابل توجه در این خصوص اختلاف یک ساعته در اعلام شروع مراسم است به طوریکه بنر نصب شده در خیابان شریعتی (بسیج محلاتی) ساعت ۹ و بنرهای شهرداری ساعت ۱۰ را برای این تشییع اعلام کرده اند.

رئیس بنیاد شهید نجف آباد نیز در مصاحبه با فارس اینگونه گفته است:

پیکر پاک ۵۸ شهید غواص با گذر از تیران و کرون در شهرستان نجف‌آباد در میان دستان مردم شهیدپرور نجف‌آباد تشییع می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم روز جمعه ساعت ۱۰ صبح جمعه از فلکه گل‌ها روبروی مرکز مخابرات شهر یزدانشهر آغاز شده و بعد از گذشت از فلکه جهاد و خیابان امام خمینی نهایتا در میدان امام (ره) (باغ ملی) ختم می‌شود و همچنین پیکر این شهدا در میان دستان مردم حاضر در نماز عبادی، سیاسی جمعه تشییع می‌شود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان نجف‌آباد همچنین از بازگشت پیکر مطهر سه تن از شهدای غواص به این شهرستان خبر داد و گفت: پیکر این سه شهید در این شهرستان آرام می‌گیرد.