افزایش ۳۰ درصدی ماموریت های اورژانس نجف آباد
افزایش ۳۰ درصدی ماموریت های اورژانس نجف آباد

ایرنا:مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی نجف آباد گفت: ماموریت‌ پایگاه‌های فوریت‌ پزشکی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.  امیر شاه‌محمدی افزود: بیشترین موارد ماموریت غیرترافیکی در بهار و تابستان امسال مربوط به بیماران قلبی با ۶۱۲، حوادث با ۳۱۸، سقوط با ۲۳۰، تنفسی با ۲۰۰ و […]

ایرنا:مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی نجف آباد گفت: ماموریت‌ پایگاه‌های فوریت‌ پزشکی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 امیر شاه‌محمدی افزود: بیشترین موارد ماموریت غیرترافیکی در بهار و تابستان امسال مربوط به بیماران قلبی با ۶۱۲، حوادث با ۳۱۸، سقوط با ۲۳۰، تنفسی با ۲۰۰ و اورژانس زنان با۵۱ مورد بود.
وی گفت: در شش ماهه اول سال جاری، شش هزار و ۸۴۹ ماموریت توسط تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی نجف‌آباد انجام شده است.
وی افزود: این ماموریت ها شامل سه هزار و ۴۷۰ ماموریت ترافیکی و سه هزار و ۳۷۹ ماموریت غیرترافیکی بوده که ۱۸ درصد از امدادخواهان را بیماران قلبی به خود اختصاص داده اند.
شاه محمدی افزود: از مجموع سه هزار و ۴۷۰ ماموریت ترافیکی در این مدت دو هزار و ۸۵۹ در مناطق شهری و ۶۱۱ مورد در جاده‌های شهرستان انجام شده است.
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی نجف آباد گفت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نجف‌آباد در این مدت سه مورد احیای موفق قلبی– ریوی و دو مورد زایمان انجام داده و به صحنه ۱۱ حادثه ویژه اعزام شدند.
وی افزود: پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف‌آباد در این مدت، امداد- سلامتِ نمازهای جمعه و کنکور سراسری و مراسم های عرفه و قدس را پوشش دادند.
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی نجف آباد گفت: فوریت‌های پزشکی نجف آباد با برخوداری از هشت واحد عملیاتی در قالب هفت پایگاه، ۴۸ نفر پرسنل و یک اتاق فرمان بصورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌ بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.