انتقاد شهروندی از ترافیک عمرانی شهرداری نجف آباد + پاسخ مسئولان
انتقاد شهروندی از ترافیک عمرانی شهرداری نجف آباد + پاسخ مسئولان
یکی از شهروندان عصر دیروز یکشنبه اول دی ماه 98 حوالی اذان مغرب در تماسی تلفنی اعلام کرد که شهرداری نجف آباد در اوج شلوغی، در حال بتن ریزی پروژه کنارگذرهای تقاطع خیابان های 17 شهریور و شیخ بهایی است.

انتقاد شهروندی از ترافیک عمرانی شهرداری نجف آباد + پاسخ مسئولان

یکی از شهروندان عصر دیروز یکشنبه اول دی ماه ۹۸ حوالی اذان مغرب در تماسی تلفنی اعلام کرد که شهرداری نجف آباد در اوج شلوغی، در حال بتن ریزی پروژه کنارگذرهای تقاطع خیابان های ۱۷ شهریور و شیخ بهایی است.

این شهروند انتقاد داشت که چرا شهرداری با وجود اطلاع از حجم ترافیک این مسیر، ساعتی شلوغ را برای این عملیات عمرانی انتخاب کرده. روابط عمومی شهرداری به این انتقاد پاسخ داده.

عذرخواهی و تقاضای صبر از مردم

ابراهیم رضایی مدیر روابط عمومی شهرداری نجف آباد در خصوص این مشکل گفت: با توجه به تاکیدات شهردار نجف آباد، تلاش می شود تمامی پروژه های عمرانی سطح شهر در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند و در این راستا گاهی چاره ای جز انجام کار در ساعات شلوغ و نقاط پرتردد نداریم و از بابت مشکلات به وجود آمده از عموم شهروندان عذرخواهی کرده و تقاضا داریم با صبر خود، ما را در به نتیجه رساندن این تلاش ها همراهی کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری خاطر نشان کرد: در خصوص تقاطع خیابان های ۱۷شهریور و شیخ بهایی با توجه به مشکلات ترافیکی موجود، اجرای کنار گذر از مدت ها پیش در دستور کار بود که طی روزهای اخیر با توجه به تکمیل مراحل آزادسازی و فرآیند قانونی آن، کار وارد فاز عملیاتی شده و به دلیل اهمیت تکمیل هر چه سریعتر آن مجبوریم برای دقایقی کوتاه محدودیت های ترافیکی داشته باشیم که در خصوص آن نیز تلاش شده با اتخاذ برخی پیش بینی ها، حجم مشکلات به وجود آمده برای مردم را به حداقل برسانیم.

رضایی از اتمام عملیات تعمیر ساختمان شهرداری منطقه چهار ظرف کمتر از بیست روز به عنوان نمونه ای از اقدامات جهادی شهرداری یاد کرد و گفت: این ساختمان که در اغتشاشات آبان امسال به شدت آسیب دیده بود، با تلاش شبانه روزی و سه شیفته پرسنل واحد های مختلف شهرداری در حال حاضر آماده استفاده شده است.

شهرداری نجف آباد

شهرداری نجف آباد