اهدای ۶ دستگاه دیالیز در نجف آباد
اهدای ۶ دستگاه دیالیز در نجف آباد
سفیران نیوز: مدیرعامل انجمن خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد گفت: با همت خیرین شهرستان، 6دستگاه دیالیز خریداری و به این مجموعه اهدا شد. این خیریه که فعالیتش در حوزه دیالیز را با شش دستگاه شروع کرده، در حال حاضر با 26 دستگاه دیالیز، به 240 بیمار به صورت یک روز در میان خدمت رسانی می کند.

اهدای ۶ دستگاه دیالیز در نجف آباد

سفیران نیوز: مدیرعامل انجمن خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد گفت: با همت خیرین شهرستان، ۶دستگاه دیالیز خریداری و به این مجموعه اهدا شد. این خیریه که فعالیتش در حوزه دیالیز را با شش دستگاه شروع کرده، در حال حاضر با ۲۶ دستگاه دیالیز، به ۲۴۰ بیمار به صورت یک روز در میان خدمت رسانی می کند.
علی سلیمان نژاد گفت: حاج علی محمد منصوری، حاج سید ابوالقاسم مرتضوی، حاج سید علی مرتضوی، حاج مرتضی بهجتی، خانواده مرحوم حاج محمد جعفر ماندگاران و خانواده شهید احمد شمس خیرانی هستند که این دستگاه ها را به خیریه اهدا کرده اند.
سلیمان نژاد با اشاره به شروع فعالیت این مجموعه از سال ۷۵ ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵ هزار نفر شامل بیماران و خانواده هایشان از شهرستان های مختلف استان، تحت پوشش این مجموعه قرار دارند و خدماتی مانند  هزینه های دارو و درمان و کمک های معیشتی را دریافت می کنند.
سلیمان نژاد خاطر نشان ساخت: هر ساله طی چندین نوبت بسته های غذایی در اختیار بیماران نیازمند قرار داده می شود و در ماه رمضان سال جاری نیز ۳ هزار بسته غذایی شامل برنج، روغن، خرما، الویه، گوشت و حبوبات به ارزش تقریبی هر بسته  ۴۰۰هزار تومان در حال توزیع است.

اهدای دستگاه دیالیز به خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد

اهدای دستگاه دیالیز به خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد

اهدای ۶ دستگاه دیالیز در نجف آباد