اولین شکست زنان فوتبالیست نجف آباد در لیگ برتر
اولین شکست زنان فوتبالیست نجف آباد در لیگ برتر

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان متحمل اولین شکست این فصل خود شد. در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور و در مهم‌ترین دیدار این هفته، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد از ساعت ۱۰ امروز و در زمین شهرداری سیرجان به مصاف این تیم رفت. این دیدار قرار […]

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان متحمل اولین شکست این فصل خود شد.

در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور و در مهم‌ترین دیدار این هفته، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد از ساعت ۱۰ امروز و در زمین شهرداری سیرجان به مصاف این تیم رفت.
این دیدار قرار بود روز گذشته برگزار شود اما به درخواست تیم شهرداری سیرجان و به دلیل حضور چند بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی، یک روز به تعویق افتاد.
در دیدار امروز، این آینده‌سازان میهن نجف‌آباد بود که ابتدا به گل رسید و صفورا جعفری تیمش را پیش انداخت اما شهرداری سیرجان در دقایق پایانی نیمه اول به گل رسید تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان برسد.
آینده‌سازان میهن در این نیمه دو گل دیگر نیز وارد دروازه شهرداری سیرجان کرد که توسط داور مسابقه مردود اعلام شد. نماینده اصفهان درحالی در پایان این دیدار با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد که بازیکنان و کادرفنی این تیم به تصمیمات داوران این مسابقه در مورد آفساید‌گیری و اعلام خطاهای پی در پی به شدت اعتراض داشتند.
در این دیدار فرزانه نصر و مژگان قریشی‌وند از تیم آینده‌سازان کارت زرد گرفتند. این نخستین شکست آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان بود.
نتایج کامل دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان به این شرح است:
* شهرداری سیرجان ۲ – آینده‌سازان میهن نجف‌آباد یک
* ملوان بندرانزلی ۳ – دلوار کشتی جنوب بوشهر صفر
* شهرداری بم ۲ – استقلال تهران صفر
* همیاری شهرداری ارومیه ۲ – پاس همدان صفر
* پالایش گاز ایلام – کیان صدرا فارس (به دلیل عدم حضور کیان صدرا برگزار نشد)

منبع:خبرگزاری ایمنا