اکران هشتاد میلیونی ١۴ فیلم در نجف آباد
اکران هشتاد میلیونی ١۴ فیلم در نجف آباد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد در سال گذشته  چهارده فیلم سینمایی در سینما لاله نجف آباد به نمایش در آمده است که مجموع فروش آنها  حدود هشتاد میلیون تومان بوده است . کارشناس سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد  گفت : از فیلم های شاخص به […]

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد در سال گذشته  چهارده فیلم سینمایی در سینما لاله نجف آباد به نمایش در آمده است که مجموع فروش آنها  حدود هشتاد میلیون تومان بوده است .

کارشناس سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد  گفت : از فیلم های شاخص به نمایش در آمده در سال گذشته می توان به فیلم  محمد رسول اله ساخته مجید مجیدی ، ایران برگر ساخته مسعود جعفری جوزانی ، مدرسه موش ها ساخته مرضیه برومند و نهنگ عنبر ساخته سامان مقدم  اشاره کرد .

توکل صالحی ضمن اشاره به اکران فیلم های دیگر سینما لاله  در سال ٩۴ از جمله  کالسکه  ،  آتش بس ،  رخ دیوانه ، استراحت مطلق ، خط ویژه ، نقش نگار ،  در مدت معلوم ، عصر یخبندان ، گینس ، مردن به وقت شهریور ،  کودک خوش شانس و شاهزاده روم اعلام  کرد جمعی از طلاب حوزه های علمیه و بیش از ١٠٠٠ نفر از دانش آموزان مدارس شهرستان با هماهنگی های این اداره به تماشای  فیلم محمد رسول اله نشستند .

گفتنی است سینما لاله نجف آباد تنها سینمای شهرستان است که فعالیت آن در سال ٩۴ قابل تقدیرمی باشد