بی رختکن بودن ورزشگاه میزبان فوتبال بانوان در نجف آباد تکذیب شد
بی رختکن بودن ورزشگاه میزبان فوتبال بانوان در نجف آباد تکذیب شد

مدیرعامل تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در گفتگو با ایمنا: ملوان از ما رختکن نخواست/ اگر اسم‌مان سپاهان بود برای جوراب‌مان هم اسپانسر پیدا می‌شد! مدیرعامل تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد گفت: مسئولان تیم ملوان در بازی روز جمعه از ما رختکن نخواستند و به نظر من چون داور در آن مسابقه برایشان گزارش […]

مدیرعامل تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در گفتگو با ایمنا:
ملوان از ما رختکن نخواست/ اگر اسم‌مان سپاهان بود برای جوراب‌مان هم اسپانسر پیدا می‌شد!
مدیرعامل تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد گفت: مسئولان تیم ملوان در بازی روز جمعه از ما رختکن نخواستند و به نظر من چون داور در آن مسابقه برایشان گزارش تخلف صادر کرد، علیه ما جبهه‌گیری می‌کنند.
تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در هفته ششم لیگ برتر میزبان ملوان بندرانزلی بود که این مسابقه درنهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.
پس از این مسابقه در یکی از خبرگزاری‌ها خبری مبنی بر عدم وجود رختکن در ورزشگاه خانگی آینده‌سازان منتشر شد.
سعید موحدی در گفتگو با ایمنا در خصوص وضعیت رختکن‌های ورزشگاه رسالت نجف‌آباد در بازی با ملوان اظهار داشت: ما دو کانکس برای بازیکنان تیم‌ها در نظر گرفته‌ایم و سالن سرپوشیده کنار ورزشگاه را هم در روز مسابقات در اختیار داریم که داوران از آن استفاده می‌کنند. از طرفی، ملوانی‌ها اصلاً نیامدند از ما رختکن بخواهند و از اتوبوس خودشان استفاده کردند.
مدیرعامل تیم فوتبال آینده‌سازان ادامه داد: به نظر من چون در آن مسابقه داور برای ملوان گزارش تخلف صادر کرد، بعد از مسابقه این جبهه‌گیری‌ها را علیه ما انجام داده‌اند. بازیکنان آنها با هر خطا مدت زیادی روی زمین می‌افتادند و شبیه بحرینی‎ها بازی می‌کردند.
وی افزود: فعلاً شرایط فوتبال بانوان در کل کشور همین است و ورزشگاه خوب و تمام عیار در شهرستان‌ها وجود ندارد. در نجف‌آباد ورزشگاه آزادی هم هست که رختکن خوبی دارد اما شرایط چمن آن برای برگزاری مسابقه اصلاً مناسب نیست.
موحدی گفت: در مورد خود تیم ملوان هم اگر مسابقاتش را در زمین شیلات برگزار کند، زمینش شبیه باتلاق است اما ورزشگاه تختی انزلی که در آن میزبان هستند شرایط خوبی دارد.
وی در مورد اینکه روی پیراهن تیم ملوان تبلیغات دو اسپانسر دیده می‌شود درحالی که آنها هم مانند تیم آینده‌سازان نمی‌توانند از امتیاز تبلیغات تلویزیونی سودی ببرند اظهار داشت: چون ملوان تیم لیگ برتری مردان هم دارد راحت‌تر می‌توانند اسپانسر جذب کنند. اگر اسم تیم ما هم مثلاً سپاهان بود حتی برای پشت جوراب‌های بازیکنان هم اسپانسر پیدا می‌شد!