تداوم برخورد قاطع با فساد اداری در نجف‌آباد
تداوم برخورد قاطع با فساد اداری در نجف‌آباد
دادستان نجف‌آباد گفت: مقابله جدی و قاطع با برخی کارمندان فاسد دستگاه‌های اداری شهرستان با قوت و بدون هیچ ملاحظه‌ای ادامه خواهد داشت و طی یک‌سال اخیر با حدود 9کارمند متخلف در چندین دستگاه برخورد شده

تداوم برخورد قاطع با فساد اداری در نجف‌آباد

دادستان نجف‌آباد گفت: مقابله جدی و قاطع با برخی کارمندان فاسد دستگاه‌های اداری شهرستان با قوت و بدون هیچ ملاحظه‌ای ادامه خواهد داشت و طی یک‌سال اخیر با حدود ۹کارمند متخلف در چندین دستگاه برخورد شده و همین موضوع به اذعان مدیر ارشد یکی از همین دستگاه‌ها، زمینه‌ساز رشد چند میلیاردی درآمدهای مجموعه مورد اشاره را فراهم کرده است.

علی زارع‌نوری که به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع اصحاب رسانه سخن می‌گفت، ادامه داد: قوه قضاییه به روزنۀ امیدی برای اقشار مختلف مردم تبدیل شده و انعکاس مشکلات دستگاه‌های مختلف به این مجموعه، نشان از رشد اعتماد شهروندان دارد. بنده، دوشنبه هر هفته حوالی ۸ صبح تا ۱عصر، بدون هیچ واسطه‌ای با اقشار مختلف مردم ملاقات عمومی دارم که به طور متوسط، در هر جلسه بیش از ۴۵نفر حضور پیدا می‌کنند.

زارع از احیاء حقوق‌عامه به عنوان یکی از رویکردهای مهم قوه‌قضاییه در سال‌های اخیر نام برد و ادامه داد: از مصادیق این موضوع در شهرستان، می‌توان به مواردی مانند مقابله با آلودگی هوا، موضوع کرونا، مدعیان طب سنتی، ساماندهی کودکان کار، ساماندهی محورهای مواصلاتی حادثه‌خیز، احیاء کارخانه‌های تولیدی، مشکلات آب شرب شهروندان و حفظ کاربری اراضی کشاورزی اشاره کرد.

وی از الگو شدن ورود مقام قضایی به موضوع مدعیان طب‌سنتی در کشور و صدور ابلاغیه‌هایی استانی و ملی در همین خصوص خبر داد و اظهار داشت: در خصوص تبصره۲ ماده۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی که بر پیشگیری از تغییر کاربری‌ها تاکید دارد، با همکاری جهاد‌کشاورزی شهرستان از تغییر کاربری حداقل ۶۵هکتار اراضی کشاورزی در یک‌سال اخیر جلوگیری شده و در مجموع به اذعان دهیاران برخی روستاهای شهرستان، شاهد کاهش قیمت اراضی کشاورزی و تضعیف انگیزه دلالان برای خرد کردن این اراضی هستیم.

دادستان نجف‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر، به جز چند تخلف موردی که تاثیر قابل توجهی در سلامت و امنیت انتخابات نداشت، هیچ مورد خاصی در شعب رای‌گیری مشاهده یا گزارش نشد.

دادستان نجف آباد

علی زارع دادستان نجف آباد

تداوم برخورد قاطع با فساد اداری در نجف‌آباد