تردد شبانه در نجف آباد؛ ممنوع یا آزاد؟!
تردد شبانه در نجف آباد؛ ممنوع یا آزاد؟!
در حالی که سخنگوی ستاد استانی کرونا، تردد شبانه در نجف آباد را ممنوع اعلام کرده، فرماندار شهرستان 3آذر99 این محدودیت را مشمول شهرهای قرمز دانسته بود.

تردد شبانه در نجف آباد؛ ممنوع یا آزاد؟!

ایسنا: سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در حال حاضر نطنز در شرایط قرمز، خور و بیابانک و چادگان در اوضاع زرد و ۲۱ شهرستان مانند اصفهان و نجف آباد در شرایط نارنجی رنگ بندی کرونا قرار دارند.

حجت‌الله غلامی افزود:در شهرهای نارنجی یک دوم حضور کارمندان در ادارات را داریم و مشاغل گروه اول و دوم در این شهرها می توانند فعالیت کنند.مدارس و امور فرهنگی و مذهبی نیز مانند سابق تعطیل است.

غلامی اضافه کرد:محدودیت ترددها در شهرهای قرمز و نارنجی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اعمال شده و متخلفان ۲۰۰هزار تومان جریمه می شوند. این اعمال قانون به شکل محسوس و غیر محسوس است و توسط دوربین ها اعمال می شود و پیامک های جریمه نیز برای افرادی که در ساعات ممنوعه تردد می کنند ارسال می شود.

خلاصه وضعیت کرونایی استان اصفهان و محدودیت های آن؛ خبرگزاری ایمنا

خلاصه وضعیت کرونایی استان اصفهان و محدودیت های آن؛ خبرگزاری ایمنا

نجف آباد نیوز: در حالی که غلامی گفته شهرهای نارنجی از جمله نجف آباد، مشمول محدودیت ترددهای شبانه هستند، مجتبی راعی فرماندار نجف آباد دوشنبه ۳آذر۹۹ در مصاحبه با ایسنا  با تکذیب شایعه ممنوعیت هرگونه تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ در نجف آباد تاکید کرده بود: این محدودیت فقط برای شهرهایی با وضعیت قرمز تعریف شده است و نجف آباد هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارد. لازم است که مردم شهرستان نجف‌آباد اینگونه اخبار را از منابع موثق پیگیری کند.

به هر حال، در این قضیه یا سخنگوی ستاد استانی اشتباه گفته و یا فرماندار شهرستان. هر چه هست، مردم را باید از بلاتکلیفی و سردرگمی خارج کرد. آماده انعکاس توضیحات مسئولان هستیم.

مصاحبه حجت الله غلامی؛ 21آذر99

مصاحبه حجت الله غلامی؛ ۲۱آذر۹۹

مصاحبه فرماندار نجف آباد؛ 3آذر99

مصاحبه فرماندار نجف آباد؛ ۳آذر۹۹

تردد شبانه در نجف آباد؛ ممنوع یا آزاد؟!