تساوی زنان فوتبالیست نجف آباد در برابر گرگانی ها
تساوی زنان فوتبالیست نجف آباد در برابر گرگانی ها

گرگان- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال بانوان ایثار گرگان گفت: با تساوی بدون گل مقابل آینده سازان میهن توانستیم یک امتیاز شیرین را کسب کنیم. شادی مهینی در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به بازی سخت در برابر این تیم اصفهانی افزود: این تیم در رده چهارم جدول رده بندی قرار داشت. بازی بسیار […]

گرگان- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال بانوان ایثار گرگان گفت: با تساوی بدون گل مقابل آینده سازان میهن توانستیم یک امتیاز شیرین را کسب کنیم.

شادی مهینی در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به بازی سخت در برابر این تیم اصفهانی افزود: این تیم در رده چهارم جدول رده بندی قرار داشت. بازی بسیار سختی داشتیم اما با توجه به کسب سه امتیاز در هفته گذشته بسیار با انگیزه ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: در دور رفت در گرگان ۶ گل از این تیم دریافت کرده بودیم اما با صحبت هایی که با بازیکنان داشتم آن ها در زمین بسیار خوب ظاهر شدند و تمام تلاش خود را کردند.

وی گفت: در هفته آینده لیگ برتر بانوان به دلیل امتحانات بازیکنان به فدراسیون نامه ای مبنی بر تعویق بازی خود با دلوار کشتی جنوب زده ایم که فدراسیون با آن  موافقت کرد.

مهینی با اشاره به جام حذفی و حضور این تیم در آن جام گفت: دو هفته دیگر باید به مصاف ملوان بندرانزلی برویم و بازی حساسی داریم. ملوان تیم خوبی دارد اما ما هم با تمام توان به زمین خواهیم رفت.

مهینی که به عنوان مربی در تیم ملی بزرگسالان بانوان حضوردارد در مورد برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان خاطر نشان کرد: اردوی جدید تیم ملی ۱۹ تا ۲۳ تشکیل می شود و مریم نامی و شیوا فاضلی از استان گلستان در این اردو به تیم ملی اضافه خواهند شد.