تشریح فلسفه «مدافعان حرم»
تشریح فلسفه «مدافعان حرم»

تسنیم:قدیری‌ابیانه تصریح کرد: اسلام و انسانیت به ما می‌گوید باید حامی مظلوم باشیم و اگر این را کنار بگذاریم و فقط تمامیت ارضی کشور و دفاع از امنیت‌مان را در نظر بگیریم بازهم باید به دفاع برخیزیم تا دشمن نتواند ایران را مانند سوریه و عراق ویران کند. این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه ما […]

تسنیم:قدیری‌ابیانه تصریح کرد: اسلام و انسانیت به ما می‌گوید باید حامی مظلوم باشیم و اگر این را کنار بگذاریم و فقط تمامیت ارضی کشور و دفاع از امنیت‌مان را در نظر بگیریم بازهم باید به دفاع برخیزیم تا دشمن نتواند ایران را مانند سوریه و عراق ویران کند.

این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه ما برای مقابله با دشمنان باید تمام کسانی که توان ضربه زدن به اسراییل را دارند تقویت کنیم، گفت  از اوباما پرسیدند چرا به ایران حمله نمی‌کنید و او پاسخ داد که “اگر ما به ایران حمله کنیم آن‌ها اسراییل را نابود می‌کنند”؛ برای همین ضربه زدن حزب‌الله به اسراییل یکی از موانع حمله به ایران است.

قدیری‌ابیانه خاطر نشان کرد: تصویری که ما از شهادت محسن حججی دیدیم و به آن افتخار کردیم استثنایی نیست و تمام افرادی که برای دفاع از حرم می‌روند همین روحیه را دارند.

وی افزود: افرادی هستند که زندگی را دوست دارند اما برای عمل به تکلیف اهمیت بیشتری قائلند و حاضرند از زندگی خود بگذرند و تا پای شهادت پیش روند.

کارشناس مسائل استراتژیک ایران گفت: پخش تصاویر شهادت و اسارت محسن حججی تمام تبلیغات داعش را خنثی و افرادی که می‌گویند مدافعان حرم برای پول می‌جنگند را شرمنده کرد.