تشکیل کمیته‌ ویژه برای اصلاح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی
تشکیل کمیته‌ ویژه برای اصلاح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس، از تشکیل کمیته‌ ویژه متشکل از نمایندگان حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، دانشگاهیان و نمایندگان بعضی از اصناف برای اصلاح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور خبر داد. ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در مورد طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور، افزود: این طرح هم‌اکنون برای […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس، از تشکیل کمیته‌ ویژه متشکل از نمایندگان حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، دانشگاهیان و نمایندگان بعضی از اصناف برای اصلاح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور خبر داد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در مورد طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور، افزود: این طرح هم‌اکنون برای اصلاح و بازنگری به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده که در آینده با انجام کار کارشناسی بیشتر این طرح به مراحل نهایی نزدیک می‌شود.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران، کرون در مجلس شورای اسلامی، در مورد برخی انتقاد‌های مطرح شده از سوی مراجع در مورد نحوه ساماندهی تعطیلات رسمی به ویژه مناسبت‌های مذهبی، افزود: نقطه نظرات مراجع و علما از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در اصلاح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور به عنوان یکی از عوامل زمینه‌ساز خلق حماسه اقتصادی، لحاظ خواهد شد.

ابوترابی ادامه داد:  همچنین قرار است در اصلاح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور، کمیته‌ای متشکل از  نمایندگانی از حوزه‌های علمیه، فرهیختگان، فرهنگیان، دانشگاهیان و بعضی از اصناف تشکیل شود و با اتکا به رویکرد‌های کارشناسی طرحی جامع و بدون نقص در این راستا نهایی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، در مورد مدت زمان لازم برای به نتیجه رسیدن طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور، گفت: به نظر می‌رسد این طرح با توجه به حجم گسترده کار کارشناسی روی آن، حداقل چندین ماه در کمیسیون اجتماعی توقف داشته باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: جای امیدواری دارد با نهایی شدن اصلاح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی این مهم که به مثابه جراحی بزرگی در فرهنگ کار کشور است، هر چه زودتر موجبات ارتقای توان اقتصادی کشور را فراهم کند