تعطیلی تالارها و پارک‌های نجف‌آباد+ تصویر دستور دادستان
تعطیلی تالارها و پارک‌های نجف‌آباد+ تصویر دستور دادستان
دادستان نجف‌آباد با صدور دستوری مکتوب تمامی تالارها و باغ‌تالارهای شهرستان را در راستای مهار شیوع مجدد کرونا تعطیل اعلام کرد و از شهرداری‌ها نیز خواست روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها را قطع کنند.

تعطیلی تالارها و پارک‌های نجف‌آباد

کانال تلگرامی «نجف آباد شهر علم، ایمان و ایثار»:  دادستان نجف‌آباد با صدور دستوری مکتوب تمامی تالارها و باغ‌تالارهای شهرستان را در راستای مهار شیوع مجدد کرونا تعطیل اعلام کرد و از شهرداری‌ها نیز خواست روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها را قطع کنند.

علی زارع در این دستور با اشاره به وضعیت هشدار شهرستان اعلام کرده است: در راستای اجرای مصوبات ملی و استانی ستاد مقابله با کرونا، از تاریخ ششم مرداد ۹۹، توقف تمامی مراسم‌های عزا و عروسی در تالارها و باغ‌تالارهای شهرستان ابلاغ شده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، این مراکز تا اطلاع ثانوی پلمپ خواهند شد.

زارع هم‌چنین از شناسایی و پلمپ مراکز غیرمجاز برگزاری این گونه مراسم‌ها با اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی گفته و اظهار می‌دارد: شهرداری‌های شهرستان موظف هستند تا اطلاع ثانوی، روشنایی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌ها را خاموش کنند تا جلوی تجمع بیش از حد مردم و انتقال بیماری گرفته شود.

تاکید بر ارائه گزارش روزانه عملکرد دستگاه‌های متولی اجرای این دستور دیگر مطلبی بوده که دادستان نجف‌آباد با تاکید بر آن بیان گفته است: به بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز این اختیار داده می‌شود در صورت شناسایی واحدهای صنفی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، نسبت به معرفی متخلفان به دادستانی برای برخورد قانونی با آن‌ها اقدام کنند.

دادستان نجف آباد

علی زارع دادستان نجف آباد

تعطیلی تالارها و پارک‌های نجف‌آباد

دستور دادستان نجف آباد
دستور دادستان نجف آباد
دستور دادستان نجف آباد
دستور دادستان نجف آباد