تقویت زیرساخت های مدارس نجف آباد در مقابله با کرونا
تقویت زیرساخت های مدارس نجف آباد در مقابله با کرونا
رییس آموزش و پرورش شهرستان گفت: در راستای توسعه زیرساخت های مدارس شهرستان در مسیر ارتقای شاخصه های بهداشتی و مقابله با شیوع کرونا، طی هفته های اخیر اقداماتی مانند تهیه و توزیع 6هزار لیتر صابون مایع، 4200لیتر الکل سفید هفتاد درصد، نصب 470 شیر آب پدالی و 130 شیر هوشمند و اختصاص دو نوبت سرانه بهداشتی به مدارس انجام گرفته است.

تقویت زیرساخت های مدارس نجف آباد در مقابله با کرونا

رییس آموزش و پرورش شهرستان گفت: در راستای توسعه زیرساخت های مدارس شهرستان در مسیر ارتقای شاخصه های بهداشتی و مقابله با شیوع کرونا، طی هفته های اخیر اقداماتی مانند تهیه و توزیع ۶هزار لیتر صابون مایع، ۴۲۰۰لیتر الکل سفید هفتاد درصد، نصب ۴۷۰ شیر آب پدالی و ۱۳۰ شیر هوشمند و اختصاص دو نوبت سرانه بهداشتی به مدارس انجام گرفته است.

سید رضا موسوی زاده در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب از نظارت بر فعالیت مدارس و صدور دو توبیخ کتبی با درج در پرونده برای مدیران خاطی مدارس گفت و ادامه داد: اجرای شیوه نامه های بهداشتی در برخی مدارس شهرستان به دلیل فرسودگی بیش از حد آن ها غیر ممکن است به طوری که در حال حاضر ۸۰ مدرسه تخریبی داریم.

موسوی زاده از ساخت دو مدرسه خیر ساز بانو ایران فاضل و شهید محرابی در بازه زمانی کمتر از یک سال خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به وجود حداقل ۶۰مدرسه دو نوبته در شهرستان و رشد بالای جمعیت دانش آموزی که امسال و سال گذشته به ترتیب ۱۷۰۰ و ۲۳۰۰ نفر بوده، اگر هر سال ۱۰ مدرسه جدید بسازیم، فقط توانسته ایم وضعیت فعلی را از لحاظ سرانه فضای آموزشی استاندارد حفظ کنیم.

وی در پایان با تقدیر از فعالیت گسترده خیران شهرستان در موضوع مدرسه سازی اعلام داشت: ساخت دو مدرسه خیر ساز به نام قادری و رضایی به زودی شروع خواهد شد و هم زمان با مشخص کردن یک قطعه زمین در ویلاشهر برای ساخت و ساز مدرسه ای در ویلاشهر توسط میرسپاسی، زمین ملک۵ نیز تحویل پیمانکار شده است.

سید رضا موسوی زاده

سید رضا موسوی زاده مدیر آموزش و پرورش نجف آباد

تقویت زیرساخت های مدارس نجف آباد در مقابله با کرونا