تلاش برای استفاده خاص از مردم نجف آباد
تلاش برای استفاده خاص از مردم نجف آباد

خبرگزاری فارس:حسناتی امام جمعه نجف آباد بیان داشت: با آنکه در برهه‌ای از انقلاب دشمنان تلاش کردند تا از مردم این شهر استفاده‌های خاص بکنند، اما به لطف خدا این مردم از مسیر انقلاب و حفظ نظام لحظه‌ای غفلت نکردند و با وجود سلیقه‌ها و ذوق‌های مختلف هم چنان در صحنه انقلابی باقی مانده‌اند. امام‌جمعه نجف‌آباد […]

خبرگزاری فارس:حسناتی امام جمعه نجف آباد بیان داشت: با آنکه در برهه‌ای از انقلاب دشمنان تلاش کردند تا از مردم این شهر استفاده‌های خاص بکنند، اما به لطف خدا این مردم از مسیر انقلاب و حفظ نظام لحظه‌ای غفلت نکردند و با وجود سلیقه‌ها و ذوق‌های مختلف هم چنان در صحنه انقلابی باقی مانده‌اند.

امام‌جمعه نجف‌آباد در ادامه تصریح کرد: اینکه ذوق‌ها و سلیقه‌های مختلف در سطح جامعه وجود دارند، نشان از تفرقه و عدم اتحاد نیست بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اصل داشتن دیانت و روحیه انقلابی در تک‌تک افراد جامعه است که به لطف الهی مردم فهیم و انقلابی این شهرستان منسجم و هوشیارتر از گذشته سرمایه بزرگ نظام، رهبر معظم انقلاب را بزرگ‌ترین نعمت انقلاب می‌دانند.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه‌های این شهر جوانان نخبه شهرستان است که بها دادن به این دارایی‌ها که سرمایه انقلاب و جامعه هستند، باعث حفظ بیشتر نظام خواهد شد و یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها، توجه ویژه به این امر است.